וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי קבוצות בווטסאפ? הפיצ'ר החדש עשוי לעצבן אתכם

23.4.2018 / 7:00

בווטסאפ הוסיפו פיצ'ר חדש שעשוי לעצבן מנהלי קבוצות. הפיצ'ר התגלה לראשונה בגרסת בטא בתחילת השנה ואילו היום זמין עבור כולם. מעתה תוכלו להסיר מנהלים אחרים בקבוצה

מערכת וואלה!

אחרי שהאפשרות החדשה התגלתה לראשונה בגרסת בטא בתחילת 2018, ווטסאפ, תוכנת המסרים הפופולרית, עדכנה את האפליקציה והוסיפה אפשרות של הסרת הרשאות מניהול הקבוצה. עד כה כדי להסיר מנהל בקבוצה, היה צריך להסיר אותו לגמרי מהשיחה ואחר כך להחזיר אותו. רק כך הוא היה מאבד את ההרשאות ואילו היום, ווטסאפ הוסיפה אפשרות להסרת המנהלים מבלי להסיר אותם לגמרי מהשיחה. העדכון החדש זמין במכשירי iOS, אנדרואיד ובדפדפן.

במידה ואתם חוששים מהפיכה בקבוצה, אתם יכולים להיות רגועים כי יש לנו גם בשורות טובות. במידה ואתם הקמתם את הקבוצה בעצמכם, לא ניתן יהיה להסיר אתכם מהקבוצה ולא ניתן יהיה להוריד לכם את הרשאת הניהול. עד כה, מנהלי הקבוצה יכלו להסיר זה את זה, גם אם אחד מהם הקים את הקבוצה ואילו העדכון החדש רק מונע מקרים כאלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כדי להסיר מנהל קבוצה, פשוט לחצו על שם הקבוצה ובמסך החדש שיפתח, חפשו את השם של המנהל שתרצו להסיר מניהול הקבצה, לחצו עליו ואז על "הסרה מקבוצה" באייפון או באנדרואיד: "בטל הרשאת ניהול". אם אתם הקמתם את הקבוצה. כאמור, אתם יכולים להיות רגועים מכיוון שלא ניתן יהיה להסיר אתכם גם אם יש כמה מנהלים בקבוצה. כאמור, העדכון זמין במכשירי ה-iOS, אנדרואיד והדפדפן.

הסרת מנהלים בקבצת הווטסאפ. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מעתה לא ניתן יהיה להסיר את מי שהקים את הקבוצה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully