וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגת 15 שנים: מייזו השיקה מכשיר דגל חדש

מייקי לוי, סין

23.4.2018 / 7:30

אחרי פחות משנה שהציגה את מכשיר הדגל עם המסך בגב המכשיר, חברת מייזו חושפת לרגל חגיגות ה-15 לחברה, מכשיר דגל חדש שמגיע עם מפרט מתקדם ומחיר משתלם

לפני פחות משנה הציגה חברת מייזו את מכשיר הדגל, הפרו 7 שהגיע עם מסך בגב המכשיר. כעת, החברה זונחת את הרעיון ומשיקה בסין מכשיר דגל חדש. את המייזו 15 והמייזו 15 פלוס שמגיעים עם גוף מתכתי חדש לגמרי, ערכת שבבים של קואלקום ומצלמה עם חיישן זהה לשל ה-P20 של חברת וואווי. אלון רזניק סמנכ"ל פתוח עסקי וייבוא בבאג, היבאונית הרשמית של מייזו אמר: ""אנחנו גאים להשיק את הליין החדש, המייזו 15. כמו בשאר המכשירים, הם מציעים עיצוב מרשים, מפרט מצויין ותג מחיר נוח. המכשירים יגיעו לישראל במהלך הקיץ".

החברה השיקה את המייזו 15 פלוס, מייזו 15 ואת המייזו 15 Lite. המייזו 15 יגיע בשתי גרסאות, הראשונה עם 4 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון ואילו השניה עם 4 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה לאחסון. שתי הגרסאות יגיעו עם ערכת השבבים סנאפדרגון 660, מסך בגודל 5.46 אינץ' עם פאנל SuperAmoled שמיוצר על ידי סמסונג ברזולוציית Full HD וסוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה.

חזית מייזו 15. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"מסך בגודל 5.46 אינץ' עם פאנל SuperAmoled המיוצר על ידי סמסונג"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

גרסת הפלוס תגיע עם שישה גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון או 128 גיגה לאחסון, ערכת שבבים Exynoos 8895 של סמסונג, מסך בגודל 5.95 אינץ' ברזולוציית Full HD+ עם פאנל מסוג SuperAmoled וסוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה.

שתי הגרסאות יחלקו את אותו מערך צילום הכולל חיישנים כפולים בגב המכשיר מדגם IMX380 של סוני ובמסיבת העיתונאים נמסר כי מדובר בחיישנים הזהים לשל ה-P20 של חברת וואווי. החיישנים של 12 מגה - פיקסל ו-20 מגה - פיקסל כוללים פיקסלים מוגדלים של 1.55 מיקרון ומפתח צמצם f/1.8. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן של 20 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.0. עוד חולקים המכשירים מנוע מגע חדש, בדומה לאייפון שבאמצעותו המשתמש יוכל לחוש את המקלדת ולקבל פידבקים הדומים לרטט מהמסך. המכשירים יגיעו עם מערכת ההפעלה FlyME7 בגרסת אנדרואיד 7.0 בלבד. המערכת המותאמת של מייזו מוסיפה יכולות בינה מלאכותית המאפשרת בין היתר, צריכת סוללה אדפטיבית, חווית משחקים מהירה יותר ועוד.

גב מייזו 15. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"מערך צילום אחורי כפול, המגיע עם חיישנים הזהים לשל ה-P20 של וואווי"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מדובר במכשיר שהוא קפיצת מדרגה עבור חברת מייזו, ביכולות העיבוד, צילום והעיצוב. המכשיר מעוצב בצורה אחרת ממה שהמכשירים היו עד כה וכאשר החזקנו אותו במסיבת העיתונאים, היה ניתן להרגיש את ההבדל בינו לבין המכשירים הקודמים, כאשר הוא מרגיש איכותי הרבה יותר ולא נופל ממכשירי דגל של החברות המובילות.

מבאג נמסר כי המכשירים יגיעו לישראל במהלך הקיץ ומחיר גרסת ה-15 לייט יעמוד על כ-1,200 שקלים, המייזו 15 יעלה כ- 1,900 שקלים ואילו גרסת הפלוס תעלה כ-2,100 שקלים.

הכותב הינו אורח של חברת באג, יבאונית מייזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully