וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה טיפים שכל משתמש גלקסי חייב להכיר

24.4.2018 / 8:56

כל שנה המכשירים הופכים למתקדמים יותר ויותר והיצרניות מוסיפות גם יותר אפשרויות שחלקן נחבאות מהעין שלנו ונעלמות בין אינספור האפשרויות המתקדמות שהמכשיר מציע. עם זאת, יש חמישה דברים שכל משתמש גלקסי חייב להכיר שהם עשויים לשנות לו את כל חווית השימוש במכשיר

עריכה ניר חן

זו השנה השנייה שמכשירי הדגל של היצרנית הקוריאנית, חברת סמסונג, מובילים את עולם הסמארטפונים ונחשבים לבין מכשירי האנדרואיד הטובים ביותר. המכשירים מגיעים עם מערכת הפעלה מותאמת של סמסונג ובתוך הממשק, ניתן למצוא לא מעט אפשרויות סודיות. אספנו לכם חמש אפשרויות שכנראה לא ידעתם על קיומן והן עשויות להפוך את חווית השימוש לחלקה ומהירה הרבה יותר.

התאימו את צלילי המוזיקה בדיוק איך שאתם אוהבים

חלקנו מעדיפים באסים עוצמתיים יותר וחלקנו דווקא מעדיפים להחליש אותם ושיורגשו כמה שפחות. במכשירי הגלקסי S8 ומעלה, ניתן להתאים את האקולייזר, כלומר את צלילי המוזיקה הנשמעים מהאוזניות או מהרמקול, בדיוק איך שאתם אוהבים. עוד ניתן להשתמש באפקט דובי אטמוס ששולב במכשיר ה-S9 וישפר משמעותית את האזנה למוזיקה ובעיקר בסרטים תומכים, באמצעות אוזניות. אפקט נוסף הוא ה-Upscaler UHQ שישפר את איכות השמע ועוד. על מנת לעשות זאת, גשו להגדרות, לחצו על צלילים ורטט ושם תוכלו למצוא את זה תחת איכות הצליל ואפקטים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נוגעים בסמארטפון לפני שאתם הולכים לישון? זה פוגע לכם בשינה אבל יש לזה פתרון

מחקרים רבים הראו כי הפחתת האור הכחול שנפלט מהמסך, תורמת לשינה טובה יותר. למעשה, על פי המחקרים האור הכחול מדכא את ההורמון שעוזר לנו להירדם ופוגע באיכות השינה. אולם האפשרות זמינה ברוב הסמארטפונים כיום, אך בסמסונג תוכלו לתזמן את האור הכחול שיכנס לפעולה בשקיעה ועד הזריחה או בשעות ספציפיות שאתם רוצים. כדי לעשות זאת גשו להגדרות, לחצו על תצוגה, פילטר האור הכחול ואז על תזמון.

הפעילו שומר מסך

כברירת מחדל בעת הטעינה המכשיר מציג מסך שחור. על מנת להוסיף קצת צבע, ניתן להפעיל את אופציית שומר המסך במקום המסך השחור והקודר. ניתן לבחור בין אלו המבונים, צבעים חדשים או תמונות מהגלריה. כמו כן, תוכלו לראות תצוגה מקדימה רגע לפני שאתם מפעילים את האפשרות. כדי להפעיל את האפשרות, לחצו על הגדרות, אחר כך על תצוגה ואז על שומר מסך.

התאימו אפליקציות למסך מלא

החל מגלקסי 8 ומעלה ובשונה מהדורות הקודמים, המסך שהגיע עמו הגיע עם יחס תצוגה של 18:9 במקום 16:9 כמו במכשירים קודמים. היחס תצוגה החדש נוצר בגלל התצוגה ה"אינסופית", כלומר מסך נטול שוליים. מכיוון שיחס המסך השתנה וכתוצאה מכך, גדל, לא כל האפליקציות הותאמו לכך והתוצאה היא שיש חלקים שחורים בחלק העליון והתחתון כשפותחים האפליקציה. כדי להתאים את האפליקציות שיופעלו במסך מלא, היכנסו להגדרות, לחצו על תצוגה, במסך שיפתח על אפליקציות במסך מלא ושם תוכלו לבחור איזה בדיוק אפליקציות תרצו שיוצגו.

מנעו את החשכת המסך באמצע הקריאה

אחד הדברים המעצבנים ביותר הוא לקרוא ידיעה בסמארטפון או פשוט לגלוש באינטרנט ואחרי שלושים שניות המסך נכבה. אומנם ניתן לבטל את זה בהגדרות ולהאריך את משך זמן החשכת המסך, אך ככל הנראה שתשכחו את זה וכתוצאה מכך, חיי הסוללה יפגעו. במכשירי גלקסי 8 ומעלה ניתן לתזמן שהמסך לא יוחשך כל עוד המצלמה הקדמית מזהה אתכם. על מנת לעשות זאת פתחו את ההגדרות, הגדרות מתקדמות ולחצו על השהיה חכמה.

גלקסי S9 מצלמה. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גלקסי S9 מצלמה/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully