וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג חדש בג'ימייל השתמש בחשבון שלכם כדי לשלוח הודעות ספאם

24.4.2018 / 9:06

שירות הודעות האימייל הפופלרי של גוגל, עושה עבודה די טובה בלזהות ספאם ולמנוע את שליחתו. אך באג חדש שמקורו לא ידוע, גרם לכך שאנשים שלא נגעו בחשבון שלהם, הפכו למפיצי הודעות ספאם ולא תאמינו לאן חלק מההודעות האלו נשלחו

שירות האימייל הפופולרי מבית גוגל, הג'ימייל בדרך כלל עושה עבודה מצוינת בלסנן הודעות ספאם, כלומר הודעות זבל. אבל באג שקרה בימים האחרונים השאיר אנשים רבים המומים. על פי דיווחים אחרונים שהגיעו לפורום התמיכה של גוגל, משתמשים רבים הוצפו בהודעות ספאם ופרסומות שנשלחו מחשבונות המייל האישיים שלהם. כן, הבאג גרם לכך שכל הודעות הספאם נשלחו מהמייל שלהם - אליהם. ככל הנראה שלא מדובר בפריצה לחשבונות אלא תקלה בשרתים של גוגל, מכיוון שגם בעלי חשבונות עם אימות דו - שלבי נפגעו מהתקלה. "חשבון האימייל שלי שלח שלוש הודעות ספאם בשעה האחרונה לרשימה של בערך 10 כתובות שאיני מזהה", כתב משתמש ג'ימייל בפורום התמיכה, "שיניתי את הסיסמה שלי מיד אחרי האימייל הראשון אבל זה קורה שוב ושוב" הוסיף.

הודעות ספאם בחשבון המייל. עמית לגו, צילום מסך
"חשבון האימייל שלי שלח שלוש הודעות ספאם בשעה האחרונה לרשימה של בערך 10 כתובות שאיני מזהה"/צילום מסך, עמית לגו

שולחי הספאם זייפו כתובת אימייל מחברת תקשורת קנדית בשם Telus וכך הצליחו לעבור את מסנני הספאם המובנים בג'ימייל. בגלל שההודעות נשלחו מאותו המשתמש, שירות המייל תייק אותם תחת "הודעות שנשלחו". "יש קמפיין של הודעות ספאם המשפיע כרגע על מספר חשבונות ג'ימייל והתחלנו כבר לפעול על מת להגן על המשתמשים מפני זה", מסר דובר חברת גוגל. בחברת התקשורת הקנדית מסרו כי הודעות המייל לא הגיעו מהשרתים שלהם אך הם עובדים עם הספקים כדי לבדוק זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully