וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו גרסת הפרימיום רק בחינם: ספוטיפיי משדרגת את המנוי החינמי

25.4.2018 / 10:19

השירות המוזיקה הפופולרי ספוטיפיי שהושק בישראל לפני מספר חודשים, מרחיב את השירות החינמי ומצמצם את הפערים שבין המנוי החינמי למנוי בתשלום

עריכת וידאו:ניר חן

ספוטיפיי שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי הגיע לישראל בחודשים האחרונים ומציע דרך חדשה ונוחה הרבה יותר להאזין ולגלות מוזיקה. ספוטיפיי מציעה שני מנויים, הראשון בתשלום של 19.90 שקלים ואילו השני בחינם אך מבוסס פרסומות. עד כה המנוי החינמי הציע אפשרויות מצומצמות למדי ואילו כעת ספוטיפיי הרחיבה את היצע האפשרויות והיכולות של המנוי החינמי. כעת המנוי החינמי מאפשר הרבה יותר מבעבר ואף מתקרב מבחינת יכולות אל המנוי בתשלום. "המשתמשים שלנו אומרים לנו כל הזמן, שגילוי שירים והאזנה למוזיקה היא חוויה אישית. זוהי הסיבה שאנחנו מעשירים את השירות החינמי שלנו. זהו הצעד הראשון בהתפתחות של Spotify ואנחנו נמשיך להציע שיפורים עבור צרכי הלקוחות שלנו", אומר באבר זאפר, סגן נשיא לפיתוח מוצרים ב-Spotify.

פלייליסט ספוטיפיי. צילום מסך, צילום מסך
מעתה השירות החינמי יציע הרבה יותר אפשרויות./צילום מסך, צילום מסך

ספוטפיי מאפשרת כעת לנגן מתוך 15 פלייליסטים לפי דרישה. כלומר, היא מציעה 15 פלייליסטים מותאמים לסגנון המוזיקה שלכם כמו הלהיטים הגדולים של ישראל, פופ ישראלי, היפ הופ ישראלי ושישי של מוזיקה חדשה, בנוסף ל-Release Radar ו-Daily Mix. שם המשתמש יוכל לבחור איזה שיר הוא רוצה לשמוע מבלי לחכות שמנגנון הערבוב יגיע אל השיר שהוא מבקש. פיצ'ר נוסף שהשיקה הוא יצירת פלייליסט אישי, עוד במהלך עריכת הפלייליסט בספוטיפיי יציעו למשתמש שירים שמותאמים אישית, על פי השירים שבחר.

"אנחנו מחויבים להציע גישה למוזיקה לכל העולם. אנחנו יודעים שהרבה משתמשי Spotify For Free מסביב לעולם, לא יכולים להאזין למוזיקה מתי שהם רוצים, בגלל חשש לצריכת נתונים גבוהה מחבילת הגלישה שלהם", אמרו בספוטיפיי. כעת בעדכון החדש ניתן יהיה להאזין לשירים דרך האינטרנט הסלולרי ולחסוך בחבילת הגלישה.

העדכון החדש זמין בישראל כבר עכשיו להורדה עבור משתמשי האנדרואיד וה-iOS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully