וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא: כל מה שאתם צריכים לדעת על ה-AirPods של אפל

25.4.2018 / 12:25

הביקושים האדירים הצליחו להפתיע גם את אפל: האוזניות שהחלו להימכר לפני יותר משנה, נחטפו מהמדפים ואפל התקשתה לעמוד בביקוש. ה-AirPods של אפל הן האוזניות המצליחות ביותר שייצרה ואם רכשתם אותן, הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת

מערכת וואלה!

בשנת 2016 אפל הציגה את האוזניות האלחוטיות האמתיות - ללא חוטים כלל, את ה-AirPods. השקתן התעכבה חודשים רבים בשל בעיות טכניות והציפיה של הלקוחות עלתה בהתאמה. החל מרגע המכירה של האוזניות, אפל התקשתה לעמוד בביקוש האדיר ובמשך חודשים ארוכים, המדפים בחנויות נותרו ריקים. עוד אנליסטים מעריכים שבשנת 2017 אפל מכרה מעל 25 מיליון יחידות ואילו הציפיות הן שבשנת 2018, המכירות יהיו כפולות. ללא ספק, מדובר בהצלחה מסחררת של חברת אפל. אופן השימוש באוזניות פשוט מאוד והחיבור אל האייפון מרגע הוצאת האוזניות מהקפסולה מתבצע תוך שניות בודדות, מבלי התעסקות מיותרת בתפריט ההגדרות. אם אתם משתמשים באוזניות, הנה רשימה של דברים שאתם חייבים להכיר, כולל האפשרות לחבר אותן למכשירי האנדרואיד.

לא, הן לא עמידות למים

בניגוד למה שאנשים רבים חושבים האוזניות של אפל לא עמידות למים ולאבק. באפל הבהירו למשתמשים שלא לחשוף את האוזניות למים ולאבק. עם זאת באפל כן מסרו שהאוזניות מיועדות לאימונים. כלומר, ניתן לחשוף אותן לזעה והן ימשיכו לעבוד ללא בעיה. למרות מה שאפל מסרה, משתמשים דיווחו ברשת שהאוזניות המשיכו לעבוד גם אחרי שהיו במכונת הכביסה, אבל ההמלצה שלנו - הגנו עליהן מפני מים ככל הניתן ובימי החורף הבודדים שבישראל, אל תשתמשו בהן בחוץ בזמן גשם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איירפודס. וואלה TECH, מערכת וואלה!
"אל תרצו איתן בגשם"./מערכת וואלה!, וואלה TECH

החיווי שבתוך הקפסולה מציג את מצב האוזניות

בתוך קופסת הטעינה של האוזניות ישנה נורת סטטוס במרווח שבין שתי האוזניות. ירוק מסמן טעינה מלאה של הקפסולה ואם האוזניות בתוך הקפסולה ומופיע צבע כתום, סימן שנותרה פחות מהטענה אחת מלאה של האוזניות. נורה כתומה מהבהבת מסמנת שמשהו באוזניות לא תקין ואתם נדרשים להגדיר אותן מחדש. במידה ומופיע צבע לבן שמהבהב - האוזניות מוכנות להגדרה.

קפסולת איירפודס. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
"נורה כתומה מהבהבת מסמנת שמשהו באוזניות לא תקין ואתם נדרשים להגדיר אותן מחדש"./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

ניתן לחבר את האוזניות גם למכשירי אנדרואיד

אומנם אפל ייצרה את האוזניות שיעבדו בצורה מיטבית עם האייפון, אך היא לא מנעה מהן לעבוד עם מכשירי האנדרואיד השונים. מפתחים ברשת דאגו שהאוזניות יעבדו עם מכשירי האנדרואיד בצורה כמעט וזהה למכשירי האייפון. כל מה שאתם צריכים זה רק להוריד מחנות האפליקציות את AirBattery והיא תציג לכן את מצב הסוללה של האוזניות, בדומה לאייפון. כדי להגדיר את האוזניות עם מכשירי האנדרואיד, דאגו שהאוזניות בתוך הכיסוי, פתחו אותו ואז לחצו על הכפתור העגול במשך כמה שניות וכאשר הנורה שנמצאת בתוך הכיסוי מהבהבת בצבע לבן, האוזניות מוכנות להתחבר אל המכשיר. גשו להגדרות הבלוטוס במכשיר והתחברו אליהן.

איירפודס אפל 2. צילום מסך, צילום מסך
באמצעות אפליקציה פשוטה תוכלו לקבל חיווי על האוזניות כמו באייפון./צילום מסך, צילום מסך

איבדתם את האוזניות? אתרו אותן באמצעות iCloud

מניסיון שלנו, אין דבר שנאבד יותר מהאוזניות. אם אתם שוכחים לשים אותן בקפסולה, ייתכן ותשכחו אותן איפשהו בבית או במשרד. זה לא נעים ודי מלחיץ, במיוחד כאשר האוזניות האלו לא זולות בכלל. לשמחתנו, אפל הוסיפה אפשרות לאיתור האוזניות באצמעות אפליקציית Find my iPhone. שם ניתן לאתר את האוזניות על גבי המפה ולהפעיל צליל חזק שיושמע באוזניה שאתם בוחרים - בהנחה והאייפון קרוב מספיק אל האוזניות והצליח להתחבר אליהן. פתחו את אפליקציית Find my iPhone במכשיר שבו האוזניות מחוברות, בחרו מתוך רשימת המכשירים את האוזניות ושם תוכלו לראות אותן על גבי המפה. עוד תוכלו על ידי לחיצה על "Actions" להפעיל צליל שיושמע באוזניות וכך תוכלו לאתר אותן. מודים שזה קרה לנו לא מעט פעמים והאפשרות הזאת בהחלט עזרה לנו לאתר אותן.

מציאת איירפודס. צילום מסך, צילום מסך
האוזניות שהכי קל לאבד./צילום מסך, צילום מסך

שלטו על המוזיקה באמצעות האוזניות

כידוע לאוזניות אין כפתורים בכלל, דבר שמגביל את האפשרויות שניתן לעשות איתן ללא האייפון. עם זאת, אפל חשבו על פתרון יצרתי - נגיעה כפולה על האוזניות תבצע מגוון רחב של פעולות כמו להעביר שיר, להפעיל את סירי וזאת מבלי שתצטרכו לגעת באייפון. אם אתם משתמשים באנדרואיד, יש לנו בשורות פחות טובות ותצטרכו להסתפק באפשרות של לעצור ולהמשיך את השיר בלבד. משתמשי האייפון יכולים לבחור ולשנות את הפקודה על ידי כניסה להגדרות, בלוטוס, לחיצה על האוזניות ושם תוכלו לקבוע מה כל אוזניה תבצע בעת לחיצה כפולה.

הגדרות של איירפודס. צילום מסך, צילום מסך
"משתמשי האייפון יכולים לבחור ולשנות את הפקודה על ידי כניסה להגדרות"./צילום מסך, צילום מסך

בדקו את מצב הסוללה של האוזניות

ישנן כמה דרכים לבדוק את מצב הסוללה ומארז הטעינה. הדרך הנוחה והמדויקת ביותר היא באמצעות האייפון, כל מה שצריך לעשות זה רק לפתוח את הקפסולה ויופיע לכם מסך עם חיווי הסוללה של האוזניות ושל הכיסוי בנפרד. אם זה לא עובד לכם, פתחו את וילון ההתראות באייפון והחליקו את האצבע לכיוון ימין אם אתם בממשק באנגלית או לצד שמאל אם אתם בממשק בעברית. שם תוכלו לראות חיווי של כל מכשירי הבלוטוס שמחוברים אל האייפון, לרבות האוזניות של אפל. חיווי של הסוללה ניתן לקבל גם במכשירי האנדרואיד, באמצעות אפליקציית AirBattery.

סוללה איירפודס. צילום מסך, צילום מסך
שלא תישארו בלי סוללה באוזניות./צילום מסך, צילום מסך

האריכו את חיי הסוללה בזמן שיחת הטלפון

חיי הסוללה של האוזניות הוא די מוגבל יחסית לאוזניות אחרות - לחמש שעות בלבד, אך ניתן להאריך אותן בצורה די פשוטה. אם אתם מנהלים שיחות באוזניות, השתמשו רק באוזניה אחת והשאירו את השניה בתוך הקפסולה. ברגע שהסוללה תגמר באוזניה שאתם משתמשים בה, הוציאו את האוזנייה השנייה מתוך הקפסולה ותוכלו לקבל חמש שעות נוספות. את האוזנייה שנגמרה לה הסוללה, כמובן שהחזירו אל תוך הכיסוי והיא תטען. כך תוכלו לקבל זמן שיחה של עד 34 שעות עם האוזניות, מבלי להטעין את הקפסולה כלל.

רכשו כיסוי לקפסולה

מניסיון של מעל שנה באוזניות של אפל, המסקנה הברורה היא שצריך לרכוש כיסוי לקפסולה. היא נופלת לעיתים תכופות מכיוון שהיא יחסית קטנה ומחליקה. היא כמובן עשויה מפלסטיק ומניסיון, גם די עמידה אבל הדרך הכי בטוחה לשמור על הקפסולה מפני פגיעות ונזקים קוסמטים, היא לרכוש כיסוי מסיליקון. זה אומנם קצת פוגע במראה היחודי של הקפסולה, אבל זה כן יבטיח הגנה מירבית. כיסוי כזה יכול לעלות באינטרנט כמה עשרות שקלים. גם אם אתם לא משתייכים לסוג האנשים ששובר דברים, תאמינו לנו - הקפסולה נופלת ומחליקה וזה קורה לעיתים תכופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully