וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ללא הגבלה וללא אותיות קטנות": גולן טלקום מציעה חבילה חדשה

25.4.2018 / 16:00

התחרות מעלה הילוך: גולן טלקום מציעה חבילה חדשה שלטענתה "ללא הגבלה וללא אותיות קטנות". מנויים חדשים וקיימים יוכלו להצטרף אל החבילה החל ממחר בבוקר

שוק הסלולר מתחמם והתחרות בין חברות הסלולר מעלה הילוך: אחרי שביום העצמאות 012 הציעה חבילה של 100 גיגה גלישה, שיחות וסמסים ללא הגבלה ב-29 שקלים, כעת גולן טלקום הודיעה שתציע החל ממחר בבוקר בשעה 08:00, חבילה חדשה הכוללת שיחות, סמסים וגלישה ללא הגבלה וללא אותיות קטנות עם מחיר קבוע למשך שנתיים. "גולן טלקום הייתה החברה הראשונה להוביל את מהפכת הסלולר הישראלית. חרטנו על דגלנו להיות חברת הלואו-קוסט המשתלמת ביותר בישראל, ובהתאם לכך אנו שוברים את שוק הסלולר מחדש בחבילה שטרם נראתה כמותה בעולם כולו: הכל כלול ללא תנאים והגבלות, במחיר הנעול לשנתיים". אמר יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון.

גיל שרון גולן טלקום. אוראל כהן, מערכת וואלה! NEWS
"חרטנו על דגלנו להיות חברת הלואו-קוסט המשתלמת ביותר בישראל"./מערכת וואלה! NEWS, אוראל כהן

כאמור המבצע יהיה זמין למצטרפים חדשים ומנויים קיימים החל ממחר (ד') ב-08:00 בבוקר. החבילה תציע שיחות, סמסים וגלישה ללא הגבלה וללא אותיות קטנות בסכום של 29 שקלים. עוד מסרה החברה כי בשבוע הראשון לא יגבה קנס מעבר למנויים קיימים וניתן יהיה לעבור בצורה חופשית מתוכניות אחרות אל התוכנית החדשה. מנויים חדשים שיצטרפו לחבילה החדשה, יאלצו לשלם 19 שקלים עבור הסים ו-30 שקלים דמי חיבור חד פעמיים. הרשת הסלולרית של גולן טלקום נשענת על התשתית של סלקום, זאת לאחר שחתמה עמה על הסכם שיתוף רשתות ופירקה את כל האנטנות שהפעילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully