וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדרוומן מסתבכת: גל גדות פרזנטורית ואווי נתפסה עם אייפון

עמית לגו

26.4.2018 / 8:59

גל גדות שחקנית ישראלית הנחשבת לאחת מהשחקניות המצליחות בעולם ומשחקת כוונדר וומן בעולם הקולנעי של DC, משמשת כפרזנטורית של וואווי, כשהיא מתפנה מעיסוקה להציל את העולם. בפעם השנייה, הכוכבת המצליחה נתפסה עם אייפון

גל גדות השחקנית הישראלית שנחשבת כיום לאחת מהשחקניות המצליחות בעולם ומשחקת כוונדר וומן בעולם הקולנועי של DC, משמשת גם כפרזנטורית עולמית של חברת וואווי ובפעם השנייה - גדות נתפסה עם אייפון. המקרה הקודם היה בשנת 2016, כאשר פרסמה את מכשיר הדגל בזמנו, ה-P9. אז העלתה פוסט לפייסבוק שבו כתבה "אני והחבר הכי טוב שלי" ותייגה "P9_PLUS". בפוסט העלתה תמונה שלה ביחד עם אייפון. התמונה כמובן מיהרה להימחק ולהעלם מהרשת החברתית וכעת גל גדות עשתה זאת שוב - הפעם בצורה קצת שונה.

הפעם נתפסה הוונדרוומן כאשר העלתה פרסומת שלה עם הוואווי מייט 10 פרו ורשמה "תגידו שלום למייט החדש שלי!". אך מתחת לציוץ הופיע "דרך טוויטר לאייפון". היוטיוב מרקז בראונלי הצליח לתעד את הציוץ רגע לפני שנמחק וכתב "גל גדות בפרסומת לאייפון החדש. צויץ מהאייפון. יפה!" הציוץ כמובן ירד לאחר כמה דקות וגל גדות מיהרה להגיב באמצעות המנהל האישי: "אנשים שואלים אותי על הפוסט האחרון עם הסמארטפון החדש של וואווי והם חושבים שאני משתמשת באייפון. זה ממש לא מקרה, אני אוהבת את ה-P20 שלי וה-Mate10Pro. הם גלגל ההצלה שלי בכל מקום שבו אני נמצאת בעולם". לפעמים אני נעזרת בצוות שלי עם פרסום סרטונים, הפעם זה המקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

זה לא המקרה הראשון שטוויטר הביכה מפרסמים באמצעות הכיתוב "צויץ דרך האייפון". ב-2014 נתפסה LG כאשר היא מגיבה בנושא האייפון 6 שהתעקם וטוויטר חשף שהציוץ נעשה דרך האייפון. ב-2015 בלקברי קידמה את חשבון האינסטגרם שלה דרך האייפון וב-2016 דונלד טראמפ קרא להחרים את המוצרים של אפל - באמצעות האייפון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully