וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו תוכלו להוריד את כל המידע שנאסף עליכם באינסטגרם

26.4.2018 / 16:13

לפני מספר שבועות הבטיחה פייסבוק כי תשיק כלי שבאמצעותו יוכלו משתמשי אינסטגרם להוריד את כל הפרטים שנאספו עליהם. כעת הכלי החדש זמין בגלישה דרך המחשב ובאמצעותו תוכלו גם להוריד את כל התמונות והסטורי שהעלתם עד כה

לפני מספר שבועות הבטיחה פייסבוק כי בעקבות הביקורות על הפרטיות, תאפשר למשתמשי אינסטגרם להוריד את כל המידע והפרטים שנאספו על המשתמשים, בדומה לכלי שקיים בפייסבוק כבר כמה שנים. כעת אינסטגרם משיקה את הכלי החדש שבאמצעותו יוכלו המשתמשים להוריד באופן ידני את כל הנתונים שהועלו אל הרשת. בשלב זה הכלי זמין רק באמצעות המחשב ולא דרך האפליקציה ותאלצו לחכות עד 48 שעות שהקובץ עם כל הפרטים יהיה מוכן להורדה.

אינסטגרם כלי להורדת המידע. צילום מסך, צילום מסך
מעתה תוכלו להוריד את כל המידע שנאסף עליכם, לרבות התמונות./צילום מסך, צילום מסך

באמצעות הכלי החדש תוכלו לבחור אילו נתונים להוריד כמו תמונות, סרטונים, סטורי שהועלו, תגובות, התכתבויות פרטיות ופרטים אישים שנאספו באמצעות אינסטגרם. כאמור, כדי להוריד את כל הנתונים תאלצו לחכות עד 48 שעות על מנת שהשרתים באינסטגרם יאספו את כל המידע הרלוונטי. ברגע שכל המידע יהיה מוכן, המשתמשים יקבלו מייל עם קישור להורדת הפרטים. עד כה המשתמשים לא יכלו להוריד תמונות שהועלו לאינסטגרם ואילו כעת באמצעות הכלי, יוכלו המשתמשים לעשות זאת בלחיצת כפתור. הכלי החדש זמין לשימוש החל מהיום. את הקובץ עם כל הפרטים, תוכלו להוריד מדי ארבעה ימים אל המחשב. כדי להוריד את כל המידע שאינסטגרם אספה עליכם, לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully