וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת למשחק? סנאפצ'אט משיקה משקפיים חדשים

אריק שיינר

27.4.2018 / 12:34

בצל הירידה בפופולריות ואיבוד המשתמשים לטובת אינסטגרם, סנאפצ'אט מכריזה על משקפיים חדשים במחיר גבוה יותר מבעבר אך עם יכולות משופרות

יותר משנה עברה מאז שחברת סנאפ, הבעלים של סנאפצ'אט השיקה את המשקפיים שכללו מצלמה ואיפשרו לשתף תמונות מזווית אחרת. המשקפיים עצמם לא זכו להצלחה משמעותית ודווח בעבר כי החברה נתקעה עם מלאים רבים של המשקפיים, ככל הנראה בשל המחיר הגבוה שעמד על 130 דולרים. עוד גם בחודשים האחרונים ירדה הפופולריות של סנאפצ'אט בעקבות אינסטגרם שהשיקה פיצ'ר דומה בשם סטורי. כעת בסנאפ מנסים את מזלם שוב ומשיקים משקפיים חדשים.

משקפיים חדשים סנאפ. סנאפ, צילום מסך
"ניתן גם לצלם מתחת למים"./צילום מסך, סנאפ

המשקפיים החדשים הושקו תחת אותו השם "Spectacles" וזהים לחלוטין לדגם הקודם. עם זאת, השדרוג נעשה בתוך המשקפיים וכעת החברה הוסיפה מספר אפשרויות שלא היו עד כה כמו עמידות מפני מים, כך שאפילו תוכלו לצלם מתחת למים. עוד הוסיפה החברה אפשרות לצילום וידאו של עד 40 שניות בסך הכל וצילום תמונות סטילס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הדגם החדש זמין לרכישה כבר עכשיו במחיר של 150 דולרים, כאמור 20 דולרים מעל הדגם הקודם. המשקפיים זמינים בשלושה צבעים חדשים: אדום, כחול ושחור. לא ברור מי קהל הלקוחות שעשוי לרכוש את המשקפיים של סנאפצ'אט, בעיקר בשל המחיר הגבוה ועצם העובדה שכיום, קהל המשתמשים של סנאפצ'אט ירד בצורה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully