וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תפספסו אף משימה: גוגל משיקה אפליקציה חדשה

27.4.2018 / 13:39

לצד השינוי העיצובי באפליקציית הג'ימייל, חברת גוגל השיקה אפליקציה חדשה לניהול משימות והיא תדאג שמעתה, לא תפספסו אף מטלה

בשנים האחרונות נראה שגוגל עונה לנו על כל צורך משרדי ושימושי שקיים; החל מאימייל, אפליקציית תמונות ועד ללוח שנה. כעת אחרי כמה ימים של שמועות, גוגל שחררה אפליקציה חדשה לניהול משימות ובחברה ישאפו שמעתה, ניהול המשימות שלנו יהיה פשוט מאי פעם. האפליקציה החדשה הושקה במקביל לעדכון בממשק של ג'ימייל ומסתנכרנת עם החשבון. עוד באמצעות המייל ניתן לצפות במטלות, להוסיף ולהסיר.

גוגל task. הבלוג של גוגל, מערכת וואלה! NEWS
אפליקציית ניהול המשימות החדשה של גוגל./מערכת וואלה! NEWS, הבלוג של גוגל

האפליקציה זמינה כבר עכשיו להורדה עבור משתמשי ה-iOS והאנדרואיד. היא מציעה אפשרות נוחה ופשוטה להוספת משימות ואם הממשק של ג'ימייל מסובך לכם, אז ב-Tasks, הממשק המינימליסטי במיוחד. ברגע שפתחתם רשימה של מטלות, תוכלו להוסיף מטלה בצורה פשוטה על ידי לחיצה על הכפתור הכחול "הוסף משימה חדשה". אחר כך יפתח לכם חלון שבו תוכלו פשוט לכתוב את המטלה שלכם, באם תרצו להרחיב ולהוסיף תאריך למשימה או פרטים נוספים, לחצו על האייקון של הפלוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האפליקציה לא מושלמת ואפילו לוקה בחסר ולא ניתן לתעדף משימות או להוסיף מיקום למשימות או אפילו לקבוע שעה ספציפית למשימות או אפילו לכתוב שמות כמו "לבצע עכשיו" או "לבצע אחר כך". כאמור האפליקציה זמינה להורדה מחנות האפליקציות כבר עכשיו בשם Google Tasks: Get Things Done.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully