וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחממות באחד השרתים באירופה": אפליקציית טלגרם קרסה

29.4.2018 / 10:13

החל משעות הלילה המאוחרות משתמשים רבים מדווחים על כך שאפליקציית ההודעות הפופולרית טלגרם לא עובד. הבעיה שנמשכת שעות רבות נגרמה עקב תקלה באחד משרתי החברה

בשעות האחרונות משתמשים רבים מדווחים כי אפליקציית המסרים הפופולרית טלגרם קרסה. על פי הדיווחים, הבעיה החלה עוד לפנות בוקר ועל פי אתר downdetector, הבעיה עדיין מתרחשת ופוגעת באירופה, צפון אמריקה, מזרח תיכון וחלק קטן ממזרח אסיה. "התחממות רצינית באחד מהשרתים שלנו גרמה לבעיות בהתחברות עבור המשתמשים באיחוד האירופי בשעות האחרונות. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות - אנחנו עובדים על פתרון", כך אמר פבל דורוב, מנכ"ל טלגרם.

מפת טלגרם. צילום מסך, צילום מסך
"תקלה רחבת היקף"./צילום מסך, צילום מסך

בתחילת החודש, גוף הפיקוח על התקשורת ברוסיה דרש לחסום את טלגרם במדינה. הגוף הגיש תביעה לבית המשפט בטענה כי החברה המפתחת את אפליקציית ההודעות לא עמדה ביעד שנקבע לה להעברת מידע לרשויות הביטחון. כמה שבועות אחר כך, פסק בית המשפט כי על טלגרם להעניק גישה חופשית להודעות או שהיא תחסם בתוך גבולות רוסיה. כשטלגרם סירבה לדרישה, הורה בית המשפט על חסימת האפליקציה בתוך גבולות המדינה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אפליקציית המסרים הפופולרית מונה יותר מ-200 מיליון משתמשים פעילים מדי יום והיא הייתה הראשונה שאיפשרה התכתבויות עם הצפנה מקצה לקצה. כחלק מהחוקים שרוסיה חוקקה במהלך השנים האחרונות נגד הטרור, דרשה המדינה גישה לכל שירותי ההודעות, לרבות טלגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully