וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למנוע את הטעות הבאה: כך תמחקו הודעות ששלחתם

30.4.2018 / 8:36

זה קורה לכולנו וזה יכול להיות מאוד מביך; לשלוח הודעה לנמען הלא נכון שמכילה תוכן רגיש. לשמחתנו הרבה, בפלטפורמות רבות, גם בג'ימייל, ניתן למחוק את ההודעה ששלחתם

זה קורה לכולנו וזה לפעמים עשוי להיות מאוד מביך. כמעט כל אחד שלח הודעה שהגיעה לנמען הלא נכון עם מידע או תמונה רגישים. רגעים כאלו עלולים ליצור מצבים בעיתיים, בלשון המעטה ולא פעם קיווינו שיהיה אפשר להחזיר את הגלגל אחורה ולצאת מהמצב הבעייתי. בשנים האחרונות שירותי העברת המסרים הבינו את הבעיתיות והרגישות בנושא והחלו לשלב אמצעים שיפתרו את הבעיות הללו בדיוק. בין אם זה כפתור מחיקה שיסיר את ההודעה מהתיבה של הנמען, צ'אטים שימחקו אחרי זמן מוגדר מראש או צ'אטים שנמחקים ברגע שיוצאים מהם. אם אתם משתמשים בווטסאפ, ג'ימייל, אאוטלוק או טלגרם, אתם יכולים למנוע את הפדיחה הבאה בקלות.

שלחתם מייל לכתובת לא נכונה עם מידע רגיש? תוכלו להשהות את שליחת ההודעות למשך של עד 30 שניות. אם במידה ושכחתם להוסיף תוכן למייל או שהוא פשוט נשלח לכתובת הלא נכונה, תוכלו לבטל את ההודעה לפני שהיא תגיע לנמען. אחרי 30 שניות אתם כבר בבעיה, אבל אם תעלו על הטעות בטווח הזמנים הקצר, תוכלו למנוע מצבים מביכים.

למחוק מייל שכבר הגיע לנמען בג'ימייל

על מנת להפעיל את האפשרות בחשבון, היכנסו להגדרות דרך אייקון גלגל השיניים הנמצא בחלק העליון של תתפריט המייל שממוקם בצד ימין בממשק באנגלית או מצד שמאל בממשק בעברית. לחצו על המילה הגדרות ואז עברו לכללי, שם דפדפו למטה עד שתגיעו לפונקציה "ביטול שליחה" או "Undo Send". שם תוכלו לבחור פרק זמן של מ-5 שניות ועד 30 שניות שבהן תוכלו לבטל את ההודעה שנשלחה. אחרי שבחרתם בפרק הזמן שאתם רוצים, לחצו על כפתור שמירת השינויים בתחתית העמוד ובפעם הבאה שתשלחו מייל, תוכלו לבטל אותו בפרק הזמן שבחרתם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
למחוק הודעה מהג'ימייל. צילום מסך, צילום מסך
"ניתן להגדיר עד 30 שניות שבהן תוכלו לבטל את שליחת המייל"./צילום מסך, צילום מסך

למחוק הודעות מהווטסאפ

במשך שנים ביקשו המשתמשים אפשרות למחיקת הודעות בווטסאפ ובאוקטובר אשתקד, תוכנת המסרים הפופולרית עודכנה ואפשרה לראשונה מחיקת הודעות מכל המשתתפים בשיחה עד לשעה, 8 דקות ו-16 שניות בדיוק. במידה ותרצו למחוק את ההודעה, במידה ולא עבר פרק הזמן המוגדר, תוכלו לעשות זאת באנדרואיד על ידי סימון ההודעה, לחיצה על האייקון של פח האשפה בחלק העליון של המסך ולאחר מכן לחצו על האפשרות "מחק לכולם". במכשירי האייפון לחצו על ההודעה, אחר כך על מחיקה, במסך שיפתח לחצו על פח האשפה בתחתית המכשיר ושם לחצו על "מחק לכולם".

מחיקת הודעה בווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
"יש לכם שעה, 8 דקות ו-16 שניות למחוק הודעה ששלחתם בווטסאפ"./צילום מסך, צילום מסך

למחוק הודעות בטלגרם

האפשרות של מחיקת ההודעות הייתה בטלגרם עוד הרבה לפני ווטסאפ אבל היא עובדת על אותו השיטה בדיוק אך בטלגרם לעומת זאת, ניתן למחוק הודעות עד 48 שעות לאחר שנשלחו. כדי לעשות זאת לחצו על ההודעה, אחר כך על "מחק" ואז "מחק לכולם". עוד בטלגרם ניתן לפתוח שיחה כאשר ההודעות שנשלחות יעלמו אחרי פרק זמן מוגדר מראש. כדי לעשות זאת פתחו צ'אט חדש ואז לחצו על "צ'אט סודי", שם בחרו את המשתתף ובחלון שיפתח לחצו על השעון שמופיע לצד שורת הטקסט. שם תוכלו להגדיר אחרי כמה שניות הטקסט ימחק.

למחוק הודעה בטלגרם. צילום מסך, צילום מסך
"48 שעות שבהן תוכלו למחוק את ההודעה ובשונה מהווטסאפ, ההודעה שנמחקה תעלם כלא הייתה"./צילום מסך, צילום מסך

למחוק הודעות שנשלחו באאוטלוק - אבל יש קאץ'

תוכנת המיילים של מיקרוסופט מציעה תכונה דומה לזו של הווטסאפ ובדומה לאפליקציות האחרות, היא מאפשרת למחוק הודעות שנשלחו. עם זאת, התוכנה מאפשרת זאת רק עבור משתמשים שעושים שימוש בכתובת האימייל של השירות או שכתובת המייל של הנמען מחוברת אל שרתי האוטלוק, כמו כתובות עבודה פרטיים. במידה והוא משתמש בחשבון ג'ימייל או של כל חברה אחרת, הפונקציה לא תעבוד כלל ולא תאפשר מחיקה של ההודעה. אם שלחתם לקולגה בעבודה שמשתמש בשירות, לחצו על המייל ששלחתם, לחצו בחלק העליון של המסך על File ואז על Info. שם תמצאו כפתור בשם "Recall This Message" שתמחק את ההודעה מהתיבה של הנמען, במידה והוא לא פתח אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully