וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמארטפון מתקפל עם שלושה מסכים"; מה סמסונג מתכננת להשיק השנה?

30.4.2018 / 10:50

העיצוב הבסיסי של הסמארטפון לא השתנה מעל עשר שנים ונראה שכל שנה אנחנו מקבלים מכשיר משדורג אבל ייתכן ועוד השנה חברת סמסונג תטרוף את הקלפים ותציג סמארטפון מהפכני שישנה את הדרך שבה אנחנו משתמשים בו עד כה

האם הסמארטפון שאנחנו מכירים הולך להשתנות בעתיד הקרוב בזכות סמסונג? כבר ראינו מכשירי קונספט שהגיעו עם שני מסכים, או את המסך הגמיש של LG שעבר כמה דורות ואפילו בחודשים האחרונים לא מפסיקות לזרום שמועות על כך שסמסונג עשויה להשיק מכשיר גמיש אבל השמועה החדשה מדברת על מכשיר מרשים הרבה יותר ממה שחשבנו. על פי השמועות, עד סוף השנה, הענקית הקוריאנית סמסונג, תחשוף מכשיר חדש בשם Galaxy X שיגיע עם לא פחות משלושה מסכים מתקפלים.

שמענו בעבר רבות על החזון של סמסונג לייצר סמארטפון עם מסך מתקפל וכעת נראה שהסמארטפון "העתידי" קרוב מתמיד. הדיווחים מדברים על כך שיקרא בשם Galaxy X ויגיע עם מסך קדמי ועוד שני מסכים אחריו. אם תנסו לדמיין את זה, תחשבו על ספר שיש לו כריכה מקדימה ועוד שני עמודים מבפנים. הסמארטפון יעבוד במצב "טאבלט" שבו כל המסכים בגודל של 3.5 אינץ' יצאו החוצה ויהיה בגודלו של כמעט אייפד מיני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך קונספט שהוצג לפני כמה שנים על ידי סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג לוטשת את עיניה אל תחום הסמארטפונים המתקפלים עוד מ-2011 כאשר שחררה סרטון קונספט שבו נראה סמארטפון שקוף מתקפל והופך לטאבלט. עוד בכירים בחברה הקוריאנית ציינו במהלך תערוכת MWC שבה הכריזה על הגלקסי S9 כי החברה מתכוונת לכוון לראשונה אל שוק חדש של מכשירי פרימיום מתקפלים. סמסונג לא החברה היחידה שמתכננת להשיק סמארטפון מתקפל. ב-2017 אפל הגישה פטנט על מכשיר אלקטרוני עם מסך מתקפל וחברת ZTE הכריזה באוקטובר על סמארטפון עם מסך כפול שאותו ראינו כבר ב-CES, תערוכת האלקטרוניקה בתחילת השנה.

גלקסי גמיש. צילום מסך, צילום מסך
"סמארטפון שהופך לטאבלט"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully