וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוק הסלולר רותח": הוט מובייל משיקה חבילה חדשה

30.4.2018 / 12:37

התחרות שבין חברות הסלולר עולה מדרגה ומטיבה עם הצרכנים. כעת תורה של מפעילת הסלולר הוט מובייל. החברה הציעה חבילה חדשה ללא הגבלה במחיר משתלם

בשבועות האחרונים אנחנו עדים לתחרות הגוברת בשוק הסלולר שמטיבה עם הצרכנים ומציעה חבילות עם נפחי גלישה גדולים משמעותיים ממה שהציעו החברות עד כה. תחילה הציעה 012 חבילה ב-29 שקלים ללא הגבלה ועם נפח גלישה של 100 גיגה וחבילת אפל מיוזיק, אחר כך גולן טלקום הציעה חבילה ללא הגבלה שלטענתה "ללא אותיות קטנות" במחיר של 29 שקלים וכעת חברת הוט מובייל מודיעה על מבצע חדש למשך השבוע הקרוב שזמין ללקוחות חדשים ולקוחות קיימים.

החבילה של הוט מובייל תציע שיחות והודעות ללא הגבלה ו-300 דקות שיחה לחו"ל ליעדים נבחרים וגלישה בנפח של 70 גיגה במחיר של 24 שקלים לחודש. עוד מציעה החברה הטבת ספק אינטרנט בתשלום נוסף של 9.90 שקלים לחודש. החברה מסרה: בשנים האחרונות חוללה HOT mobile מהפכה בשוק הסלולר וכיום היא החברה הסלולרית הצומחת ביותר, בעלת הרשת המובילה והמתקדמת ביותר. לפני כשנתיים הובלנו את המהפכה בנפחי הגלישה בארץ עם חבילות גלישה ללא הגבלה ואנו שמחים לצאת עם ההצעה המשתלמת ובעלת הערך המוסף הרב ביותר עבור לקוחותינו".

המבצע זמין לשבוע ימים בלבד ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים. עלות סים ללקוחות חדשים דרך אתר האינטרנט ללא עלות ו-29 שקלים ללקוח חדש שיצטרף בנקודת שירות. לקוחות קיימים שירצו לעבור אל החבילה החדשה, יוכלו לעשות זאת ללא תשלום באמצעות האפליקציה או לשלם 29 שקלים דמי מעבר במידה ויבחרו לעשות זאת על ידי נציג טלפוני. התשתית של הוט מובייל פועלת על גבי התשתית של פרטנר, אחרי שחתמו החברות על הסכם שיתוף רשתות.

הוט מובייל חבילה חדשה. צילום מסך, צילום מסך
"חבילה ללא הגבלה עם גלישה בנפח של 70 גיגה במחיר קבוע לשנה"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully