וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייזו משיקה בישראל את מכשיר הביניים M6s

30.4.2018 / 14:35

רשת באג יבאונית חברת מייזו, השיקה בישראל מכשיר ביניים חדש, את ה-M6s שזמין כבר עכשיו בחנויות. הסמארטפון החדש מגיע עם מפרט מתקדם ומחיר משתלם

רשת באג, יבאונית חברת מייזו השיקה בישראל מכשיר ביניים חדש. המייזו M6S הסמארטפון הראשון של החברה שיגיע עם יחס מסך של 18:9 וקורא טביעות אצבע בצד המסך. המכשיר זמין כבר עכשיו לרכישה בחנויות במחיר התחלתי של 799 שקלים ומציע יכולות מתקדמות במכשיר ביניים עם מחיר אטרקטיבי.

המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ', יחס מסך 18:9 ורזולוציית HD בלבד. רזולוציה מעט מאכזבת, במיוחד כאשר המתחרות האחרות מסין מייצרות מכשירים עם מסכים בגודל דומה ורזולוציה גבוהה יותר. עוד מגיע המכשיר עם קורא טביעות אצבע הממוקם בצידו הימני של המסך, מיקום שמעט מגביל את השימוש בקורא טביעת האצבע.

מייזו m6s. יח"צ,
"מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין ויחס מסך 18:9"./יח"צ

במקום כפתור הבית המוכר ממכשירי מייזו, החברה שילבה כפתור וירטואלי המזהה גם את עוצמת הלחיצה ומבצע את הפעולה בהתאם למידת הלחץ המופעל. עוד מגיע המכשיר עם מעבד Exynos 7872 של סמסונג, 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 או 64 גיגה לאחסון, לצד אפשרות הרחבת הזיכרון על ידי כרטיס זיכרון MicroSD. לסמארטפון מערך צילום של 16 מגה פיקסל עם חיישן של סמסונג ומפתח צמצם f/2.0.

ה-M6s זמין לרכישה כבר עכשיו בחנויות של באג במחיר התחלתי של 799 שקלים לגרסת ה-32 גיגה אחסון ו-999 שקלים לגרסת ה-64 גיגה אחסון. המייזו יגיע בצבעים שחור, אפור, זהב וכחול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully