וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם ישראלי ינסה לשנות את הדרך שבה אתם עושים קניות בסופר

30.4.2018 / 14:33

הדרך שבה אנחנו עושים קניות בסופר כמעט ולא השתנתה בשנים האחרונות אך כעת מיזם ישראלי ינסה לעשות מהפכה בתחום ומבטיח משלוח חינם של סל הקניות שלכם עד ארבע שעות

מיזם ישראלי חדש בשם Bring Bring ינסה לשנות את הדרך שבה אתם רוכשים מצרכי מזון הביתה ויספק לדברי היזמים, חווית קניה דיגיטלית מתקדמת ומשלוח של עד ארבע שעות מרגע ההזמנה - בחינם. הקונספט של הזמנת מצרכי מזון מהאינטרנט עם משלוח הביתה לא חדש בישראל ובטח שלא בעולם, בתחום משלוחי המזון פעילה חברת אמזון בארצות הברית ובריטניה אך במיזם החדש מבטיחים מחירים תחרותיים ומשלוח חינם.

באתר תוכלו למצוא מוצרים טריים באיכות גבוה ובמחירים תחרותיים אל מול השחקנים הגדולים בענף וכל זה מתאפשר על ידי שיתוף פעולה עם עשרות סופרים קטנים ורשתות ברחבי הארץ, כך אמרו מקימי המיזם. הפלטפורמה זמינה לשימוש באמצעות הדפדפן בכתובת BringBring.com ובימים הקרובים תושק גם אפליקציה.

מיזם ישראלי ברינג ברינג. יח"צ,
"ינסה לשנות את הדרך שבה אנחנו מבצעים קניות של מוצרי מזון"./יח"צ

אחרי שביצעתם את הרכישה, ההזמנה תשויך לאחד מהסופרמרקטים שעובדים בשיתוף עם המיזם ומבטיחים שהמשלוח יגיע תוך ארבע שעות מרגע קליטת ההזמנה במערכת. מאחורי המיזם עומד היזם משה מקסימוב, יזם ותיק בתחום ואליו חברו עוד יזמים וותיקים בתחום, עוד השקיעו במיזם מיליוני דולרים כאשר אחת מהמשקיעות, היא החברה המרכזית למשקאות קלים. המשלוחים יגיעו הביתה ארוזים במיתוג של הפלטפורמה החדשה והבטיחו כי מוצרי החלב והבשר יגיעו מקוררים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully