וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפתור שכולם חיכו לו סוף - סוף מגיע לפייסבוק

1.5.2018 / 10:23

מעל שנה עברה מאז שפייסבוק השיקה את האימוג'ים בתגובות שהצטרפו לצד הלייקים. אחרי שדיווחה בתחילת השנה על כפתורים חדשים שעשויים להצטרף לצד הלייק והאימוג'ים, החברה החלה בניסויים במדינות נבחרות

העדכון האחרון שביצעה פייסבוק לדרך שבה אנחנו מגיבים, הייתה עוד בשנה שעברה כשהוסיפה את האימוג'ים שהתווספו לצד הלייק המוכר והפופולרי שהפך לסימן היכר של פייסבוק. כבר בתחילת השנה הנוכחית, הודיעו בפייסבוק על כוונתם להוסיף כפתורים נוספים. צמד הכפתורים החדש יגיע לצד הלייקים ויאפשר הצבעה של תגובה למעלה או למטה, כלומר ניתן יהיה לתת דירוג לתגובה, כמו בפורומים הפופולריים כמו רדיט. הכפתורים החדשים יהיו בצורת חצים שפונים למעלה ולמטה. אתם גם יכולים להיות רגועים מכיוון שהם עדיין לא יחליפו את כפתור הלייק המוכר אלא רק יעזרו לפייסבוק ולמשתמשים לדרג תגובות.

הכפתורים החדשים יעזרו להפוך את המשתמשים לסוג של "שוטרים" בכך שהם יסמנו את התגובות הרעות, כאלו שנחשבות מזלזלות או בעלות כוונה רעה. כך פייסבוק תוכל לרתום את המשתמשים לעזרה בניתור תכנים בעיתיים. בפייסבוק מצידה מדגישים כי לא מדובר בכפתור "דיסלייק" ומדגישים כי צמד הכפתורים החדש יעזרו לפייסבוק לשפר את את השיח ברשת החברתית. עוד דווח כי התגובות שיזכו לדירוג נמוך, ירדו אל תחתית הרשימה ואילו התגובות הפופולריות, יעלו למעלה. בינתיים הניסוי פעיל בניו זילנד ואוסטרליה וייתכן וכבר בשבועות הקרובים נראה את צמד הכפתורים במדינות נוספות ואולי גם בישראל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פייסבוק dislike. טוויטר, צילום מסך
"התגובות עם הדירוגים הנמוכים ירדו למטה ואילו הפופולריות יעלו למעלה"./צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully