וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקבקיסטים איראנים מפיצים פייק ניוז בתגובה לנאומו של נתניהו

1.5.2018 / 18:03

מדינה שלמה עצרה את נשימתה עד לנאומו הדרמטי של רה"מ, שחשף את סודות הגרעין של איראן. במקביל לנאומו, החלו טוקבקיסטים איראנים להפיץ פייק ניוז באתרי חדשות בעולם

חברה ישראלית שדרך מוצריה מתנהלים דיוני גולשים באתרי חדשות מהגדולים בארצות הברית, כמו Fox News, AOL, פורבס, הפינגטון פוסט ועוד, דיווחה על טוקבקיסטים איראנים המפיצים מאז נאומו של נתניהו, פייק ניוז ברשתות החברתיות. נדב שובל מנכ"ל Spot.IM: "אנו מזהים פעילות עוינת אנו חוסמים את המשתמש המזיק, כדי לאפשר לשאר הגולשים ליהנות מדיון בסביבה בטוחה. אך הפעם בחרנו להשאיר ולחשוף את שיטות הפעולה של אחד הגולשים הפועל מאיראן, כדי להציג חקר מקרה של פעולתם."

טוקבוק איראן. צילום מסך, צילום מסך
"ישראל ערבבה שקרים עם מידע ישן, מידע מסולף, מידע מעוות. מהקוקטייל הזה נולדו שקרים"./צילום מסך, צילום מסך

בצילום ניתן לראות פעילות של גולש, שלפי מידע שהתקבל במערכת החברה, פועל מהעיר שיראז באיראן. אותו גולש העלה תחת סיקורי נאום נתניהו תגובה בשלושה אתרי חדשות גדולים בארצות הברית. התגובה עלתה בהפרשים של שניה אחת, מה שמשקף לטענתם, אסטרטגיה להפצת תוכן ושונה מדיוני גולשים המתפתחים בקצב טבעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בתגובה כתב האיראני: "ישראל ערבבה שקרים עם מידע ישן, מידע מסולף, מידע מעוות. מהקוקטייל הזה נולדו שקרים. והסיבה לכך היא כדי לכסות על תוקפנות ישראלית של תקיפות בסוריה ועזה". לאחר מכן אותו הגולש העלה תגובה זהה, ואחר כך העלה אותה שוב באתר אחר - הפעם עם שם שונה. עוד לטענת החברה, גולשים אלו הם חלק מקבוצה רחבה של מפיצי תוכן שמקום מושבם באיראן, כולם עובדים עם טקסטים זהים ומפיצים אותם במהירות במספר אתרים תחת אותן סוגי כתבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully