וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיקת היסטוריה ופלטפורמת דייטינג: כל החידושים של פייסבוק

1.5.2018 / 21:42

פלטפורמת דייטינג ומחיקת ההיסטוריה בפייסבוק; אחרי שבועות מאתגרים במיוחד, הרשת החברתית משדרת עסקים כרגיל ומקיימת את וועידת המפתחים השנתית. בקרוב הפיד שלכם הולך להשתנות

השבועות האחרונים היו מאתגרים במיוחד בשביל פייסבוק, בצל פרשת קיימברידג' אנליטיקה שבה נחשפו פרטיהם של לפחות 87 מיליון משתמשים, העדויות של מארק צוקרברג בפני ועדות בסנאט ובקונגרס ובצל כל זה, פייסבוק מקיימת מדי שנה את וועידת המפתחים F8 וכדי לשדר עסקים כרגיל, בפייסבוק בחרו לקיים את הוועידה כסדרה. השנה חשפה החברה פלטפורמת דייטינג חדשה שתתחרה בטינדר, אפשרות למחיקת ההיסטוריה בחשבון.

עוד לפני פתיחת הוועידה, כתב צוקרברג, מנכ"ל ומייסד החברה, פוסט שבו השיק את הפיצ'ר החדש "מחיקת היסטוריה". בדומה למחיקת ההיסטוריה בדפדפן שמוחקת את היסטוריית הגלישה ואת העוגיות, הכלי החדש של פייסבוק יאפשר מחיקת היסטוריה של המידע שנאסף על ידי החברה, לרבות עוגיות, מידע שאפליקציות אספו וגם אתרים שמזהים את החשבון פייסבוק שלכם, ברגע שנכנסתם אליהם. הכלי לא יהיה זמין בצורה מידית וייקחו כמה חודשים עד שיגיע לכולם.

מחיקת היסטוריה בפייסבוק. יח"צ,
"הכלי שיהיה זמין במהלך השנה יאפשר מחיקת היסטוריה בתוך פייסבוק"./יח"צ

נכנסת לראשונה אל תחום ההיכרויות

עוד החברה הודיעה על בניית כלי חדש בתחום הדייטינג וההיכרויות. לטענת פייסבוק, ברשת החברתית יש יותר מ-200 מיליון אנשים שמגדירים עצמם כרווקים. בקרוב יוכלו אותם הרווקים לפתוח פרופיל דייטינג שיהיה נפרד מהפרופיל הקיים, וכך יוכלו לתקשר עם אחרים על בסיס העדפות כמו מגדר, גיל, מיקום, תחומי עניין וחברים משותפים. חווית הדייטינג תהיה נפרדת מפעילויות פייסבוק אחרות כמו הניוזפיד אך אנשים אחרים שמשתמשים בכלי, יוכלו לזהות אתכם באמצעות קבוצות ואירועים במידה והם בוחרים בכך. הכלי עדיין לא זמין אך החברה תשתף במידע נוסף בהמשך השנה, כאשר תתחיל בבדיקה במספר מדינות נבחרות.

שיחות וידאו וסטורי חדש באינסטגרם

אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית זכתה לעדכון שבו יוכלו בקרוב המשתמשים לבצע שיחות וידאו עם חברים, בדומה לשיחות הוידאו במסנג'ר של פייסבוק או בווטסאפ, כך שמעתה, תוכלו לקיים שיחות וידאו בכל הפלטפורמות השונות של החברה. באמצעות השירות החדש, ניתן יהיה גם לקיים שיחות וידאו קבוצתיות. עוד יוכלו המשתמשים לשתף "סטורי" מאפליקציות צד שלישיכמו למשל ספוטיפיי ובאמצעות אינטגרציה בין האפליקציות, יוכל המשתמש לשתף בצורה קלה ומהירה את מה שהוא מאזין לו באותה הרגע ישירות אל הסטורי.

הסטורי החדש באינסטגרם. פייסבוק,
"שיחות וידאו ואפשרות העלאה לסטורי מאפליקציות צד שלישי בלחיצת כפתור"./פייסבוק

בקרוב הממשק שלכם יהיה יעיל ונוח יותר

הממשק בפייסבוק גם זכה לעדכון וכעת פייסבוק הוסיפה אופציה של ניווט בין קבוצות באמצעות חלוניות, בדומה לחלוניות בדפדפנים השונים. כך יוכלו המשתמשים לקיים אינטראקציה עם תוכן בצורה מהירה יותר, הכפתור החדש יהיה זמין מאוחר יותר השנה וניתן יהיה גם להצטרף לקבוצות חדשות באמצעותו. בשנה שעברה השיקה החברה "מרכז עזרה בעת משבר", באמצעותו יכולים המשתמשים לקבל מידע אודות אירועי משבר ובמידה ופייסבוק מזהה שמתרחש משבר באזורם, הם יכולים לדווח כי הם מוגנים. באמצעות הכלי החדש, יוכלו הנפגעים לשתף מידע קריטי ודחוף ממקור ראשון כמו סגירת כבישים, תמונות וסרטונים על מנת להקל על קבלת עדכונים בזמן אמת. הכלי החדש ייכנס לשימוש במהלך השנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully