וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי קבוצות בווטסאפ? בקרוב תוכלו להשתיק חברי קבוצה

2.5.2018 / 8:48

ווטסאפ מתעדכנת: בקרוב מנהלי קבוצה יוכלו להגביל את השינויים בפרטי הקבוצה לרבות האודות והתמונה וייתכן שבהמשך יוכלו להשתיק חברי קבוצה אחרים. עוד תתמוך האפליקציה בשיחות וידאו מרובות משתתפים ותאפשר שליחת סטיקרים בדומה למסנג'ר

מעל מיליארד וחצי אנשים משתמשים באפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ. רובנו חברים בלא מעט קבוצות וככל שהקבוצה יותר גדולה, כך הבלאגן גדל. כעת ווטסאפ שחררה עדכון שיוסיף שליטה למנהלי הקבוצה, ועל פי השמועות מדובר בעדכון קטן כחלק משורה של עדכונים עתידיים שיוסיפו שליטה למנהלי הקבוצה. עוד הודיעה החברה על עדכונים נוספים באפליקציה כמו שיחות וידאו קבוצתיות והוספת סטיקרים, בדומה למסנג'ר של פייסבוק. למעשה, העדכון החדש מטשטש את הגבולות שבין פייסבוק מסנג'ר לווטסאפ.

סטיקרים בווטסאפ מתוך F8. צילום מסך, צילום מסך
"בקרוב הסטיקרים יגיעו אל הווטסאפ, ממש כמו במסנג'ר"./צילום מסך, צילום מסך

האתר WABetaInfo המדווח על גרסאות בטא (נסיוניות) של ווטסאפ, עדכן כי ווטסאפ מאפשרת לנעול את השינויים בקבוצה לרבות התמונה, פרטי הקבוצה והשם, כך שרק המנהלים יוכלו לבצע שינויים. עוד בהמשך, על פי השמועות יוכלו המנהלים להשתיק חברים ספציפים בקבוצה. החברים שייחסמו, יוכלו לשלוח הודעה ובמידה והמנהל יאשר אותה, היא תופיע לכל החברים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עוד הודיעה אמש ווטסאפ כי היא תוסיף לאפליקציה סטיקרים, תאפשר שיחות וידאו קבוצתיות ותשיק אפליקציה ייעודית לעסקים. בחודשים הקרובים האפליקציה תאפשר שיחות וידאו קבוצתיות, כאשר עד כה ניתן היה לנהל רק שיחות וידאו אישיות. באירוע אמש לא מסרו פרטים על איך בדיוק זה יעבוד, אבל בהדגמה שערכה החברה, ניתן יהיה לקיים שיחה של ארבעה אנשים. הסטיקרים החדשים שיתווספו אל האפליקציה, יהיו בדומה לאפליקציות המסרים האחרות כמו פייסבוק מסנג'ר, ליין ו-WeChat. עוד יוכלו מפתחי צד שלישי להוסיף את הסטיקרים שלהם וגם העדכון הזה, צפוי להגיע בחודשים הקרובים.

ווטסאפ F8. צילום מסך, צילום מסך
"שיחות וידאו קבוצתיות בווטסאפ - בחודשים הקרובים"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully