וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהירות יוצאת דופן": LG הכריזה על מכשיר דגל חדש

אלי חבוש, ניו יורק

2.5.2018 / 17:00

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית משיקה באירוע חגיגי בניו יורק את מכשיר הדגל החדש, ה-G7. המכשיר נושא עמו שיפורים ניכרים בתחום החומרה והצילום וכולל בינה מלאכותית מתקדמת. בין השיפורים: מסך שמגיע עם בהירות גבוהה במיוחד ויכולות אודיו משופרות

אתר רשמי

בניגוד לשמועות כי חברת LG תזנח את שם סדרת הדגל "G" ותשיק סדרה חדשה, ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית הכריזה היום (ד') באירוע בניו יורק על ה-G7, מכשיר הדגל החדש של הקוריאנית. ההכרזה של ענקית הטכנולוגיה מקוריאה מגיעה אחרי שהודיעה לפני מספר חודשים כי לא תשיק מכשיר דגל מדי שנה אלא רק כאשר יש שינוי משמעותי. מכשיר הדגל החדש מביא עמו את המגרעת בדומה לאייפון 10, כפתור ייעודי לעוזרת הווירטואלית של גוגל, מערך צילום מתקדם וערכת שבבים עוצמתית. גולת הכותרת: מסך המציע בהירות גבוהה במיוחד וזוהי בשורה של ממש, בעיקר בימי הקיץ הרותחים בישראל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מכשיר הדגל של הקוריאנית מביא עמו בשורה בעיקר במסך, כאשר הוא משלב מסך בהיר במיוחד שלדברי החברה "מאפשר צפייה נוחה אפילו תחת אור ישיר של השמש". המסך בגודל 6.1 אינץ' מגיע ביחס 19.5:9, מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין ברזולוציית QHD ופאנל מסוג LCD. המסך מגיע בבהירות גבוהה של 1,000 ניטים. לשם השוואה, בהירות המסך של גלקסי S9, מכשיר הדגל של סמסונג, עומדת על 609 ניטים בלבד. עוד למסך "מגרעת" בדומה לאייפון 10 ול-P20. מסיבה לא ברורה, יצרניות רבות הולכות אחר הטרנד שאפל מובילה ורבים מאמינים כי זהו דווקא חסרון גדול. הקוריאנית לקחה את החיסרון הגדול והפכה אותו ליתרון, לפחות נראה שכך היא מאמינה. המגרעת תספק מסך משני, כלומר גם כאשר המכשיר במצב מנוחה, החלק העליון יוכל להציג התראות.

מכשיר הדגל של LG. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
"בזכות הבהירות הגבוהה, תוכלו לעבוד איתו ללא בעיה גם תחת אור שמש ישיר"./מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 ומדובר באחד מהמכשירים הראשונים בעולם שמגיע עם אותה ערכת השבבים. עוד מגיע עם 4 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון. בדומה למכשיר הדגל הקודם בסדרה, גם ה-G7 יגיע עם עמידות למים ואבק בתקן IP68 ויאפשר עמידות MIL-STD 810G, עמידות בתקן צבאי המחמיר שמציין כי המכשיר עמיד לנפילות מגובה של עד מטר וחצי.

בשורה נוספת שמביא המכשיר היא בתחום האודיו, כאשר LG טוענת כי "חווית האודיו היא ללא תחרות בתחום הסמארטפונים". ה-G7 ThinQ, מציע חידושי אודיו כאשר הרמקולים מגיעים מסוג "Boombox", בפועל, הרמקולים מנצלים את המרחב הפנימי של המכשיר כתיבת תהודה להפקת צליל באס ברמה כפולה מזו של סמארטפונים רגילים. עוד כאשר מניחים את המכשיר על משטח מוצק או קופסה, הסמארטפון מנצל את המשטח גם כתיבת תהודה ומגביר את הבאס. בלב המכשיר שילבה החברה מעבד שמע יעודי מסוג Hi-Fi Quad DAC, שיאפשר עד 7.1 ערוצי אודיו, בשימוש של אוזניות חוטיות תומכות.

כאמור המכשיר מגיע עם בינה מלאכותית שבאה לידי ביטוי בעיקר במצלמה. בדומה ל-V30S ThinQ, סוג של גרסת שיפורים ל-V30, החברה הציגה גם ב-G7 טכנולוגיית בינה מלאכותית המציעה 19 מצבי צילום, לעומת 8 בעבר. המצלמה מבוססת בינה מלאכותית ותדע להתאים את התנאים האופטימלים, בהתאם לסוג הצילום, לצד מצב חי שבו המצלמה תצלם שניה לפני ושניה אחרי שהתמונה צולמה. עוד בדומה למכשירי הדגל האחרים, גם ה-G7 יציע אפשרות צילום עם אפקט בוקה שבו האובייקט ממוקד והרקע מטושטש.

מצלמה של ה-G7 מכשיר הדגל של LG. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
"מערך צילום כפול המשלב בינה מלאכותית"./מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

מערך הצילום של המכשיר כולל שני חיישנים אחוריים, בדומה לשאר מכשירי החברה. מערך הצילום מגיע עם חיישן 16 מגה פיקסל עם עדשה רחבה של 107 מעלות ומפתח צמצם f/1.9. המצלמה השניה, מגיעה עם עדשה סטנדרטית של 71 מעלות וכוללת חיישן 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.6. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 8 מגה פיקסל, זווית רחבה של 80 מעלות ומפתח צמצם f/1.9. עוד המכשיר יגיע עם סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה וגרסת אנדרואיד 8.0, העדכנית ביותר. מחירו לא צויין וגם לא מועד ההשקה.

צילום של ה-G7, מכשיר הדגל של LG. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
צילום של ה-G7, מכשיר הדגל של LG/מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully