וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורץ לכם לטלפון ושום דבר שתעשו לא יתקן את זה": אל תאמינו להודעה שרצה בווטסאפ

3.5.2018 / 11:23

"יש סרטון שיופץ מחר בווטסאפ, אל תפתחו אותו זה פורץ לכם לטלפון ושום דבר שתעשו לא יתקן את זה". ההודעה שמופצת בימים אלו זורעת פחד וחשש שמה הסרטון באמת יגרום נזק לסמארטפון

מערכת וואלה!

"יש סרטון שיופץ מחר בווטסאפ וקוראים לו מרטינלי אל תפתחו אותו, זה פורץ לכם לטלפון ושום דבר שתעשו לא יתקן את זה". בימים האחרונים רצה הודעה בווטסאפ המזהירה מפני וירוס שמתפשט באמצעות הסרטון ומזהירה מעדכון האפליקציה לווטסאפ גולד. אתם יכולים להיות רגועים מכיוון שנכון להיום, אין סרטון שנשלח בווטסאפ ויכול לפרוץ לכם לטלפון ולהרוס אותו לגמרי.

מדובר בהודעה ממוחזרת של מכתב שרשרת שהופצה עוד לפני שנתיים וכעת חוזרת. בהודעה נכתב: "היום דיברו ברדיו על הווצאפ גולד וזה נכון. יש סרטון שיופץ מחר בוואטסאפ וקוראים לו מרטינלי אל תפתחו אותו, זה פורץ לכם לטלפון ושום דבר שתעשו לא יתקן את זה. תפיצו את המסר אם אתם מכירים מישהו. אם אתם מקבלים הודעה לעדכן את הוואטסאפ לוואטסאפ גולד אל תפתחו את זה!! כרגע הודיעו שהווירוס הוא חמור. העבירו לכולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
וירוס מריטנילי שרץ בווטסאפ. ESET, צילום מסך
"פורץ לכם לטלפון ושום דבר שתעשו לא יתקן את זה"./צילום מסך, ESET

הודעת השרשרת שנכתבה לפני שנתיים, תורגמה לשפות שונות והופצה ברשתות חברתיות נוספות. במקרה הזה, יש כאן שילוב של מקרה אמיתי שכבר אינו רלוונטי ומכתב שרשרת ישן אחר, סיפר אמיר כרמי, מנהל טכנולוגיות בחברת אבטחת המידע ESET בישראל. "ווטסאפ גולד הייתה תרמית שהופצה בהודעות בווטסאפ שהבטיחה שיחות ווידאו ואימוג'ים ייחודיים למי שיתקין את הגרסה המשודרגת של ווטסאפ. בפועל מדובר היה באפליקציה זדונית". כלומר, ווטסאפ גולד בהחלט קיימת והיא מעין גרסה "משופרת" לווטסאפ, אך במידה ותתקינו אותה, בווטסאפ יזהו את את ווטסאפ גולד ויחסמו את החשבון שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully