וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיעה לישראל? אמזון מחפשת עובדים שיתרגמו את האתר לעברית

3.5.2018 / 12:53

האם זה סוף סוף קורה? אמזון מחפשת עובדים דוברי עברית שיעבדו במטה החברה באירופה ויעסקו בתרגום הממשקים השונים של החברה. האם נראה בקרוב את אלקסה פועלת בעברית לצד חנות מקוונת של אמזון זמינה בישראל?

אמזון אמאזון. ShutterStock
אמזון אמאזון/ShutterStock

בתחילת השנה דווח כי אמזון נפגשה עם ספקיות וחברות מזון ישראליות והתחילה את שלב משא ומתן כדי להשיק את הפעילות שלה גם בשוק הישראלי, שנחשב אולי לשוק הקטן ביותר מבחינת השווקים שבה החברה פועלת. על פי הדיווחים של גלובס, גורמים באמזון ביצעו בדיקות ראשוניות וציינו כי הם מעוניינים להקים פעילות מקומית בישראל. עוד דווח כי באמזון התעניינו לרכוש את המחסן של טבע בשוהם.

מלבד הדיווחים על כך שאמזון עשויה להיכנס אל השוק הישראלי, החברה מפעילה בישראל מרכז מחקר ופיתוח ומעסיקה מאות עובדים ישראלים במרכזי פיתוח ומחקר ברמת גן, במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב ובעתיד צפויה גם להתרחב לחיפה, כאשר דווח ששם שכרה בניין משרדים נוסף. על פי הדיווחים, העובדים הישראלים של אמזון מתמקדים במחקר ופיתוח של העוזרת הווירטואלית "אלקסה" של אמזון.

מודעת דרושים של אמזון. צילום מסך, צילום מסך
"אחד מהמקומות החדשניים והממוקדים במסחר אונליין על פני כדור הארץ"./צילום מסך, צילום מסך

בימים האחרונים העלתה אמזון הודעת דרושים באתר המשרות שלה ושם ציינה כי היא מחפשת מתרגם מומחה לעברית מאנגלית. "אתה מחפש לעבוד באחד מהמקומות החדשניים והממוקדים במסחר אונליין על פני כדור הארץ?", כתבו בתחילת תיאור המשרה. המשרה עצמה בלוקסמבורג "המדינה שמארחת את מטה אמזון באירופה". על פי הודעת הדרושים, אמזון מחפשת עובד למחלקת הלוקליזציה בתחום הצרכנות, שם יוכל העובד למלא "תפקיד מרכזי בהבטחת תרגום ברמת איכות הנכונה עבור לקוחותינו".

עוד לאחרונה דווח כי חברת אמזון מאפשרת רכישה של מוצרים מחו"ל ושליחתם לישראל. אמזון מבצעת את כל הטיפול מול רשויות המכס והמע"מ וגובה אותם עוד בשלב ההזמנה. המוצרים מגיעים לישראל באמצעות דואר ישראל, ברוב המקרים עם שליח עד הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully