וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הזרמת המוזיקה מתחמם: דיזר מציעה מנוי בשקל אחד

3.5.2018 / 17:45

מנוי לשלושה חודשים תמורת שקל; שוק הזרמת המוזיקה מתחמם ועוד שברקע ספוטיפיי מרחיבה את האפשרויות למשתמשים החינמיים, דיזר מציעה מנוי פרימיום - כמעט בחינם, תמורת שקל אחד בלבד

יח"צ - חד פעמי

שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי Deezer הושק בישראל בדצמבר האחרון ומאז הצטרפו מעל 50 אלף מנויים. השירות זמין ב-185 מדינות ומציע מגוון מוזיקלי רחב של 53 מיליון שירים. לרגל ההשקה בדצמבר, יצאה דיזר במבצע של מנוי לשלושה חודשים תמורת שקל אחד בלבד, כלומר 0.33 אגורות לחודש ובתום המבצע, הלקוחות יחויבו ב-19.90 שקלים בחודש. עמרי דולב, מנכ"ל לב גרופ מדיה המפעילה את דיזר בישראל אמר: "שוק הסטרימינג מוזיקה בישראל מפתיע אותנו לטובה וקצב הצטרפות המנויים הינו מעל הציפיות. עם מאות אלפי מנויים בשירותים השונים, איש לא האמין לפני מספר שנים שלקוחות ישראלים ישלמו על צריכת מוזיקה ולא יורידו אותה באופן פיראטי".

מנוי דיזר תמורת שקל. צילום מסך, צילום מסך
"שלושה חודשים תמורת שקל אחד בודד - 0.33 אגורות לחודש"./צילום מסך, צילום מסך

דיזר היא אפליקציית הזרמת המוזיקה היחידה המאפשרת הזרמת מוזיקה באיכות Hi-Fi המרבית. עוד התחדשה לאחרונה האפליקציה במספר אפשרויות חדשות כמו SongCatcher, בדומה לשאזם המאפשרת זיהוי שירים מתוך האפליקציה והוספה מהירה ונוחה של השירים אל תוך תיקיית המועדפים או לפלייליסט. עוד עדכנה את פורמט ה-Flow, שירות התאמת מוזיקה אוטומטי. כאמור, אחרי המבצע של שקל אחד לשלושה חודשים, המנוי יעלה 19.90 שקלים ועוד מציעה החברה מנוי חינמי המאפשר האזנה למוזיקה ללא הגבלה אך עם פרסומות ומנוי משפחתי של עד 6 משתמשים תמורת 29.90 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully