וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תנווטו הביתה גם כש-Waze לא עובדת

3.5.2018 / 18:18

בשיא הפקקים של יום חמישי אחר הצהריים: משתמשים מדווחים כי אפליקציית הניווט Waze הפסיקה לעבוד ובזמן שבחברה כבר הצליחו לפתור את הבעיה, כך תוכלו לנווט הביתה גם כאשר האפליקציה לא עובדת

בשיא הפקקים והעומס של יום חמישי אחר הצהריים: אפליקציית הניווט הפופולרית Waze הפסיקה לעבוד בגלל תקלה. ברגע שהמשתמשים ניסו לנווט ליעדם, האפליקציה הודיעה כי קיימת תקלה בשרת הניווט וכי לא ניתן לנווט אל היעד. Waze מסרה: "ישנה בעיית התחברות לחלק מהמשתמשים בישראל. אנו עובדים לפתרון מהיר של הבעיה". מספר דקות אחר כך, פתרו בחברה את התקלה והאפליקציה חזרה לעבוד כרגיל ומסרו: "קשיי ההתחברות נמשכו מספר דקות עבור חלק מהמשתמשים".

וייז היא אפליקציית הניווט הפופולרית ביותר, שנרכשה על ידי גוגל לפני כחמש שנים. מאז, גוגל איחדה את שרתי התנועה של וייז ביחד עם שרתי התנועה של המפות של גוגל, כתוצאה מכך, גם אם תשתמשו במפות של גוגל, תוכלו לקבל דיווחי תנועה שזהים ל-WAZE. במידה ו-Waze להבא לא תפעל, תוכלו תמיד לעבור למפות של גוגל או לחילופין - למפות של אפל במידה ויש לכם אייפון. המפות של אפל לא יספקו לכם מידע אודות פקקים ועומסים בכבישים, אך הן כן יוכלו לעזור לכם להגיע אל היעד. עוד ניתן להוריד באפליקציית המפות של גוגל, את המפות ישירות למכשיר שלכם, כך שגם ללא אינטרנט, תוכלו לנווט ללא שום בעיה. כדי לעשות זאת לחצו על האייקון עם שלושת השורות שעל יד שורת החיפוש באפליקציה, אחר כך לחצו על "offline maps" ואז על "מפות מותאמות אישית" ושם תוכלו לבחור את הרדיוס של המפה שאותה תרצו להוריד. המפה תהיה זמינה לצפיה גם ללא אינטרנט עד ל-60 ימים והיא תוכל לעזור לכם גם לנווט הביתה.

זו לא התקלה הראשונה של אפליקציית הניווט הפופולרית, בשנה שעברה האפליקציה "חסמה" את כביש 1 בשעות הבוקר וגרמה לעומסי תנועה כבדים. אז מסרה החברה: "מדובר היה בטעות אנוש של גורם מוסמך, שתוקנה ברגע שהובאה לתשומת לבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully