וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ הסודי בנטפליקס: בלחיצת כפתור תפתחו תכנים נוספים

6.5.2018 / 10:59

ענקית הסטרימינג נטפליקס השיקה את השירות בישראל לפני יותר משנתיים והבטיחה כי תוסיף תמיכה מלאה בשפה העברית ותרחיב את היצע הסדרות המקומיות, אך נראה שחלק מהסדרות הקיימות מוסתרות ולחיצת כפתור אחת תציג סדרות שהיו מוסתרות

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

ענקית הסטרימינג נטפליקס השיקה את השירות בישראל לפני יותר משנתיים ובשנה שעברה הוסיפה תמיכה מלאה בשפה העברית, לרבות ממשק ותקצירים. עוד שיתפה כי מעל ל-75 אחוזים מהתכנים הקיימים מתורגמים לעברית ואף מדובבים. בנטפליקס הבטיחו וגם קיימו והיום נראה שכמעט כל התכנים מגיעים עם תרגום לעברית ויתרה מכך - ניתן גם למצוא תוכן מקומי, לרבות סרטים וסדרות כמו סרוגים, חטופים, פאודה ועוד סדרות נוספות. לאחרונה הוסיפה נטפליקס אל השירות את הסדרה "להיות איתה" של אסי עזר ושודרה בקשת במהלך חמש השנים האחרונות. מבדיקה קצרה שערכנו, נמצא כי הסדרה כלל לא זמינה בממשק בשפה האנגלית ובלחיצת כפתור שתשנה את הממשק לעברית - תוכלו לצפות בסדרה נוספת.

במידה והממשק שלכם באנגלית ותנסו לגשת אל הסדרה באמצעות לחיצה על קישור לסדרה, תגיעו לעמוד הסדרה באנגלית בשם "The Baker and the Beauty". למרות שעומד הסדרה קיים בשפה האנגלית, עדיין לא ניתן לצפות בה. כלומר, ניתן לראות רק את כותרת הסדרה והתקציר שלה בלבד. עוד במידה ואתם משתמשים בממשק באנגלית, לא תוכלו להגיע לסדרה על ידי חיפוש, כלומר הסדרה לא קיימת בשפה האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נטפליקס ממשק בעברית לעומת באנגלית. צילום מסך, צילום מסך
בממשק בעברית הסדרה מופיעה ובממשק באנגלית היא חסרה./צילום מסך, צילום מסך

שינוי שפת הממשק הוא תהליך פשוט, בגרסת הדפדפן כל מה שצריך לעשות זה רק לעמוד עם העכבר על אייקון הפרופיל שנמצא בחלקו העליון של המסך, בתפריט שנפתח לחצו על "Manage Profiles" ולאחר מכן על הפרופיל אותו תרצו לשנות. שם יופיע תפריט בשם "הגדרות השפה" ובו תוכלו לשנות את שפת הממשק לעברית. באפליקציה לחצו על "More" בצד ימין של המסך, על Account ואז בדפדפן שיפתח לכם בסמארטפון, גללו למטה עד ל-Language ושם שנו את השפה לעברית. אל תשכחו בסוף השינוי ללחוץ על "Save". אחר כך פשוט סגרו ופתחו את נטפליקס והממשק יתעדכן. כעת תוכלו ליהנות מסדרות נוספות שלא היו קיימות עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully