וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות! העדכון החדש לאייפון הורס את המיקרופון

6.5.2018 / 13:13

אפל מסתבכת שוב פעם בעקבות עדכון תוכנה שהפעם משבית את המיקרופון במכשירי אייפון 7 ואייפון 7 פלוס. אפל טרם הגיבה לנושא אך בינתיים - מומלץ שלא לעדכן לגרסה החדשה

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שהעדכון הקודם לאייפון השבית מסכים שהוחלפו במעבדות שאינן מורשות על ידי אפל, נראה שאפל מסתבכת שוב והפעם בגלל עדכון תוכנה המשבית את המיקרופון של מכשירי האייפון 7 והאייפון 7 פלוס. על פי הדיווחים ברשת ומסמכים שדלפו, נראה כי הגרסה החדשה IOS 11.3.1 משביתה את המיקרופון במכשירי האייפון 7 והאייפון 7 פלוס בלבד ולא ברור האם מדובר בנזק בלתי הפיך או שמה אפל תוכל לתקן זאת על ידי עדכון תוכנה שתוציא בקרוב.

אפל אומנם לא הודתה באופן רשמי בתקלה, אך בינתיים דלפו מסמכים שנשלחו על ידי אפל לחנויות החברה ומעבדות רשמיות. במסמכים ביקשה אפל לבצע בדיקות למיקרופון ולהעבירן אחר כך למטה החברה, על מנת ששם ינתחו את הנתונים ויבינו מה גורם לתקלה וכיצד לפתור אותה. בינתיים נראה שהעדכון עדיין זמין עבור מכשירי האייפון 7 והאייפון 7 פלוס ובשלב זה מומלץ להמתין ולא לעדכן לגרסה החדשה.

מאידיגיטל נמסר כי אפל לא מסרה הנחיות בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"לא ברור מה היקף התקלה אך מומלץ שלא לעדכן לגרסה החדשה"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

זו לא הפעם הראשונה שעדכוני תוכנה לאייפון גורמים לתקלות. בגרסה הקודמת אפל השביתה מסכים שהוחלפו במעבדות פרטיות ולא דרך אפל או מעבדה רשמית לחילופין. עוד בעדכון תוכנה בעבר, משתמשי אייפון 10 דיווחו על כך שהמגע באייפון עובד לסירוגין ולעיתים תכופות לא מגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully