וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש אפליקציות שיהפכו אתכם לנטע ברזילי

7.5.2018 / 9:17

הסערה סביב נטע ברזילי לא פוסקת והיא הציגה יכולות ווקאליות מרשימות לצד שליטה מדהימה על הכלי שמייחד אותה כל כך, הלופר. על ידי הורדת אפליקציה פשוטה, תוכלו להרגיש ממש כמו הכוכבת הישראלית שתכבוש את במת האירוויזיון

צילום: דייב שחר, עריכה: אביעד בללי וליאור נאור

הסערה סביב נטע ברזילי לא פוסקת, ברזילי מציגה שילוב של יכולות וקוליות מרשימות לצד שליטה מדהימה על הכלי שמייחד אותה כל כך, הלא הוא הלופר. הלופר בעצם כשמו הוא, הוא מאפשר הקלטה של קולות ואחר כך ניגון שלהם ברצף. לא מדובר בכלי חדש ואף כלי די ישן, אך מה שברזילי הציגה, שליטה וכישרון הפכו אותה בין היתר, לכל כך מיוחדת והעלו את הפופולריות של הלופר. לשמחתכם, תוכלו לנסות ולהשתמש בכלי הזה באמצעות אפליקציות פושטות שיגרמו לכם להרגיש כמו הכוכבת, רק בלי לעמוד על בימת האירוויזיון. יש לנו עוד בשורות משמחות, אתם לא צריכים לדעת תווים או לנגן על כלי אלא רק יצירתיות ואוזניות כדי שתוכלו להקליט קטעים מבלי הד.

Remixlive

זוהי מהאפליקציות הפופולריות ביותר בקטגוריה שזמינות להורדה עבור מכשירי האנדרואיד והאייפון. האפליקציה הורדה מחנות האנדרואיד מעל מיליון פעמים וזכתה לדירוג 4.5 כאשר יותר מ-31 אלף אנשים דירגו אותה. באמצעותה תוכלו להקליט קטעי אודיו מקצועיים, הודות לספריה עשירה של כלי מוזיקה כמו תופים וקטעים שהוקלטו מראש. עוד תוכלו גם להקליט את קטע האודיו שלכם ולייצא אותו אחר כך לרשתות החברתיות או לשמור אצלכם בספריה. האפליקציה מעט מורכבת אבל כדי לפתוח תפריט חדש שבו אתם יכולים לבחור באיזה קטעים להשתמש או להקליט בעצמכם, לחצו על האייקון בצד שמאל עם שלושת הקווים, לחצו על Sample Pack ואז על New Pack. שם תוכלו לבנות את הספרייה מקטעי אודיו מקוריים שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אפליקציית לופר 3. צילום מסך, צילום מסך
האפליקציה המקצועית ביותר אך גם המרוכבת ביותר./צילום מסך, צילום מסך

אם תרצו להשתמש בספריות המובנות, פשוט בחרו בספריה שאתם מעוניינים בה על ידי לחיצה על האייקון עם שלושת הקווים, Sample Pack, בחרו את הספרייה שאתם מעוניינים, האזינו לקטעים ואת אלו שאתם לא רוצים לשמור ולהקליט עליהם קטעים משלכם, עשו זאת על ידי לחיצה על האייקון הפונה כלפי מטה בצד ימין (על יד כפתור ההקלטה), שם בחרו ב-Capture Sound from Mic ואז לחצו על הקלטה. במסך החדש שיפתח לכם, בחרו את המלבן שאותו תרצו למחוק ולהקליט עליו את הקטע שלכם ואז פשוט לחצו על "Start".

B-box Lopper

מדובר באפליקציה חינמית ואולי גם הפשוטה ביותר. היא מאפשרת לכם להקליט כמה קטעים מוזיקליים שאתם רוצים, לשלוט על עוצמת הווליום של כל קטע ואף להפעיל אפקטים כמו דיילי. האפליקציה כאמור פשוטה ביותר וכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק ללחוץ על לחצן ההקלטה בתחתית המסך ולהקליט קטע נוסף. שאר הקטעים ימשיכו להתנגן בלופ, אך תוכלו לבטל אותם על ידי הנמכת השמע ולסנכרן את הקצב שבין הקטעים. האפליקציה חינמית אך במידה ותרצו לייצא את קטעי האודיו, תצטרכו לשלם תשלום חד פעמי של 10.90 שקלים.

אפליקציית לופר. צילום מסך, צילום מסך
האפליקציה חינמית אך אם תרצו לייצא את קובץ האודיו, תצטרכו לשלם./צילום מסך, צילום מסך

Loop On Record

גם האפליקציה הזו חינמית והיא מאפשרת הקלטה של עד חמישה קטעים במקביל והקלטה של הקטעים אחר כך בחינם. כל מה שצריך לעשות זה רק ללחוץ על אחד מתוך חמשת המלבנים המופיעים ולהקליט את הקטע שלכם. ברגע שסיימתם את הקטע הראשון, פשוט לחצו על המלבן הבא. בתפריט FX הנמצא בצד שמאל למטה, תוכלו להפעיל אפקטים כמו שליטה על עוצמת השמע של קטעי הקול, קצב ההקלטה ובגרסה המורחבת שעולה 30 שקלים, תוכלו לשלוט על הדייליי, הד ועוד.

אפליקציית לופר '2. צילום מסך, צילום מסך
אפליקציה חינמית ופשוטה./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully