וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתאום ניצוץ והוא החל לבעור": החליף סים והסמארטפון עלה באש

7.5.2018 / 9:56

אנחנו שומעים לעיתים תכופות על סמארטפונים שעולים באש ולרוב זה גם קורה כאשר המכשיר בטעינה. הפעם, הסמארטפון שיאומי רדמי נוט 3 החל לבעור בישראל כשרק ניסו להחליף סים

צלמים זמניים מורשים

"באתי להכניס את הסים, החזקתי אותו ביד ופתאום ניצוץ והוא החל לבעור". יניב בנימיני קיבל מאחיו את הסמארטפון הפופולרי בישראל, הרדמי נוט 3 של שיאומי. מדובר בסמארטפון פופולרי במיוחד, אך שלא נמכר כאן בישראל ביבוא רשמי אלא ביבוא מקביל בלבד. המקרה הזה, כמעט ונגמר באסון. אנחנו עדים לאחרונה ללא מעט מקרים בהם סמארטפונים מתלקחים וזוהי סכנה גדולה שיכולה להסתיים בנזקים גדולים לחיי אדם ולרכוש. "העפתי אותו מהיד, זרקתי על הרצפה וישר שפכנו מים. היה אש וניצוצות ועשן מילא את כל החדר במשרד וריח חריף מאוד", סיפר לנו יניב. מהתמונות ששלח, נראית בבירור הסוללה כאשר היא חרוכה לגמרי ואם הם לא היו עוצרים את זה בזמן, זה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי.

סמארטפון שיאומי רדמי נוט 4 בוער 2. יניב בנימיני, מערכת וואלה! NEWS
"ניסיתי להחליף את הסים והוא פשוט החל לבעור"./מערכת וואלה! NEWS, יניב בנימיני

בעבר דיווחנו על הוברבורד שנשרף באמצע הלילה וכמעט הוביל לשריפה של בית שלם והפעם זה נגמר אחרת. הסמארטפון החל לעלות באש כאשר הוא לא היה מחובר בכלל למטען, אמר לנו יניב. הוא החל לבעור רק כאשר בא להחליף את כרטיס הסים. "נכוויתי קצת באצבע. זה המזל, שהעפתי אותו ישר מהיד על הרצפה". עוד לדבריו, הסמארטפון נרכש כאן בחנות בישראל לפני חצי שנה ומעולם לא הוחלפה לו הסוללה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סמארטפון שיאומי התלקח. צילום מסך, צילום מסך
"טלפון שיאומי בן כמה חודשים, החליט פתאום לבעור"./צילום מסך, צילום מסך

הפעם זה נגמר ללא נזק לבני אדם או לרכוש אבל זה היה יכול גם להיגמר אחרת אם זה היה קורה במהלך הלילה או לילד קטן. במידה ודבר כזה קורה לכם - מומלץ לנתק את המכשיר האלקטרוני מהחשמל, לדאוג לכבות אותו, לפתוח מיד חלון ואחר כך לקרוא למכבי אש. החומרים שנפלטים מהסוללה בזמן שהיא בוערת הם רעילים ומומלץ לקרוא למכבי אש שיוודאו שאתם יכולים לחזור אל הבית וכי לא נשקפת סכנה.

חברת המילטון, יבאונית שיאומי מסרה:

חברת המילטון ממליצה לקהל אוהדי שיאומי לרכוש רק מוצרים ביבוא רשמי, שמיועדים לשוק המקומי ועברו את בדיקות התקן הדרושות ומגיעים עם מטען מקורי בלבד. המילטון מבקשת להזכיר כי השימוש במטענים שאינם מקוריים עלול להיות מסוכן.

סמארטפון שיאומי רד מי נוט 4 בוער 3. יניב בנימיני, מערכת וואלה! NEWS
"היה יכול להיגמר אחרת"./מערכת וואלה! NEWS, יניב בנימיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully