וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלים תמונות לרשת החברתית? לא תאמינו כמה זה יכול לעזור לכם

11.5.2018 / 0:03

מחקרים שנעשו לאחרונה מצאו שהעלאת תמונה יומית לרשת יכולה לשפר מאוד את חייכם בהרבה מאוד מובנים. אחד מכותבי המחקר סיפר: "זה מעודד אנשים להסתכל בצורה אחרת על העולם מסביבם"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

לרשתות החברתיות יש השפעה עצומה על מצב הרוח שלנו, ומתברר שמחקר חדש מצא שאם נצלם תמונה שלנו בכל יום ונעלה אותה לרשת, זה עשוי לשפר את המצב הנפשי שלנו, או יותר נכון את רווחתנו הגופנית, נפשית וחברתית. מחקרים שנעשו באוניברסיטות של שפילד ולנקאסטר מצאו שלשיתוף של תמונה ברשת החברתית יש הרבה יתרונות וזה עוזר לנו לתקשר עם הקהילה ולאחר מכן להעלות זיכרונות.

באינסטגרם למשל יש יותר מ-2 מיליון פוסטים עם ההאשטג של #365, שבו אנשים מעלים תמונה בכל יום במשך שנה שלמה. כמו כן, אלפי אנשים משתמשים באפליקציית Blipfoto, מעין יומן להעלאת תמונות יומית. "העלאה של תמונה אחת בכל יום ושיתוף שלה אונליין משפיעה לטובה על שלומנו במספר דרכים", הסביר ד"ר אנדרו קוקס, אחד מכותבי המחקר, "זה מעודד אנשים להסתכל בצורה אחרת על העולם מסביבם, דוחף אותם לצאת מהשגרה שלהם ומחבר אותם לדברים אחרים, זה גורם להם להרגיש יותר יצירתיים".

עוד בנושא
מה גורם לנו לשתף ברשת מידע אישי למרות החשש מפגיעה בפרטיות?
אנחנו מכורים! 70% מהישראלים משתפים צילומים מהחופשה ברשת החברתית

פדיחה בסלפי. Giphy
לא משנה איפה אתה נמצא ומה אתה עושה. קח לך רגע אחד ביום ותצלם/Giphy

המחקר עקב אחרי סוג התמונות שאנשים מעלים, הטקסט שהם מוסיפים לתמונות ואיך הם יוצרים אינטרקציה עם אנשים אחרים באתרים שבהם הם מעלים תמונות באופן יומי. "כשיש כל כך הרבה דיבור על ההשפעה הממכרת של הרשתות החברתיות, זה חשוב לזהות שאנשים משתמשים בהן בצורה גאונית כדי לשפר את החיים שלהם, הוסיף קוקס. המשתתפים במחקר גילו שהעלאת תמונות מובילה אנשים לעשות יותר פעילות גופנית ונותנת להם תחושת מטרה, יכולת והשגיות.

אחד המשתתפים במחקר העיד: "הג'וב שלי מאוד מלחיץ. היו ימים שלא הספקתי לנשום וחשבתי לעצמי: חכה רגע אחד, קח לעצמך רגע ותעלה תמונה של הישיבה שלך על המחשב או משהו כזה. לעשות פסק זמן כזה מאוד מועיל לבריאות, אני חושב". המחקר גם מצא שיצירת קשר עם אנשים ברשת עוזר לאנשים להתמודד עם הבדידות והעצב שלהם, כמו גם לפגוש אנשים חדשים עם אותם אינטרסים.

עוד באותו נושא

הרגע הזה שאתה מנסה לצלם סלפי בים וזה כמעט נגמר באסון

לכתבה המלאה

סלפי כל יום במשך שלוש שנים ממחיש את השינוי של הטרנסג'נדר

יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully