וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מתועד: התחרמן עם אישה בפייסבוק לייב - ואז בעלה הגיע

10.5.2018 / 8:51

בחור תיעד בשידור חי בפייסבוק את הרגע שהוא מתחיל עם בחורה מחוץ למועדון בארה"ב, אולם כשהעניינים התחממו ביניהם הופיע לפתע בעלה העצבני

flyheightvideos

עם השימוש הגובר בסטוריז ובפייסבוק לייב, יותר ויותר אנשים מצליחים לתפוס רגעים אותנטיים מחייהם, שבמקרים מסוימים אפילו משמשים כראיות למקרי רצח או כתיעוד אחרון שלהם בחיים. המקרה הבא ששודר בפייסבוק לייב הוא קצת יותר אופטימי מאלה אבל לגמרי מביך, ובו בחור תיעד עצמו מתחיל עם אישה מחוץ לבר - וכשזה הולך לו - בעלה מופיע.

הבחור צילם עצמו בלייב מחמיא לאישה שפגש במקרה מחוץ למקום הרועש איפשהו בארה"ב, ומציע לה להתנשק. אחרי שזו הסכימה, היא גילתה לו שהיא למעשה נשואה: "בעלי יהיה סופר עצבני". הגילוי המפתיע לא מנע ממנו להמשיך בשלו. "אם הוא לא יכול עליי, הוא לא בעלך", הוא השיב לה. השניים החלו להתמזמז והבחור הציע לה לבצע בו מעשה מגונה, אולם הפעם היא סירבה. השניים, שהכירו זה עתה, המשיכו להתחכך זה בזה עד שלפתע הופיע בעלה העצבני.

מתחיל עם אישה בפייסבוק לייב. flyheightvideos, אתר רשמי
התחיל עם אישה בפייסבוק לייב מחוץ לפאב - ותיעד גם את הרגע שבעלה הופיע/אתר רשמי, flyheightvideos

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תיעוד קשה: הגבר שנהג לחשוף סוחרי סמים - נרצח בשידור חי בפייסבוק

לכתבה המלאה

הבחורה, שנראית שיכורה לגמרי, התעשתה במהירות והלכה משם עם בעלה והחבר שלו. כשהשניים צועדים משם, נשמע הבעל הנבגד אומר לה: "ברצינות? ברצינות?". בזמן שהשניים מטיחים עלבונות זה בזו, הבחור בורח משם וממשיך לתעד בלייב את הבהלה שלו. בתקשורת האמריקאית עד כה לא הצליחו לזהות אף אחד מהמעורבים בפרשה.

בזמן השידור החי משתמשים הגיבו בעמוד הפייסבוק שלו. "היא חמודה", כתב אחד, "תשיג את המספר שלה". אולם כשבעלה הופיע התגובות קצת השתנו: "או מיי גאד, חחח, היא בגדה בבעלה. תברח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully