וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות סטארטאפ ישראלי: בקרוב תוכלו לשלם בחנויות באמצעות ביטקויין

7.5.2018 / 12:46

לא מעט אנשים מחזיקים במטבעות וירטואלים, כאלו שהשקיעו בהם בעבר וצפו בערכם נוסק וחלקם שרכשו מטבעות בעקבות הבהלה לביטקויין. עד כה השימוש היה מצומצם במיוחד אבל הודות לסטארטאפ ישראלי - בקרוב זה ישתנה

חברת סטארט-אפ ישראלית, Virtual Crypto העוסקת בהנגשת מטבעות וירטואליים לציבור הרחב, חשפה פתרון המאפשר לעסקים לקבל תשלומים מיידים בביטקוין ומטבעות וירטואליים אחרים. מדובר במוצר הראשון מתוך סדרת מוצרי תוכנה וחומרה בשם NetoBit המאפשרת קנייה, מכירה והמרה של אותם מטבעות באמצעות מכשירים כמו כספומטים, מחשבים אישיים וסמארטפונים. על פי דברי מנכ"ל החברה, אלון דיין, מטרת החברה "ליצור מוצרי ושירותי בלוקצ'יין ולהנגיש אותם לעסקים ולמשתמשים בכל המגזרים". בכך הם מביאים את המטבעות הווירטואליים ליידי הצרכנים ובעלי העסקים ופותחים עבורם עולם חדש לביצוע תשלומים באופן קל, פשוט ומאובטח.

על פי דברי החברה, המוצר יאפשר לעסקים ברחבי העולם לקבל תשלום במטבעות וירטואליים על שירותיהם. כלומר, במידה ולקוח הזמין משהו דרך אחד ממוצרי סדרת ה-NetoBit, הוא יוכל לשלם על כך במטבע וירטואלי לבחירתו ולאחר מכן, בעל העסק יוכל לבחור האם ירצה לקבל את התשלום כמטבע וירטואלי או להמיר אותו באופן מיידי לכסף רגיל שייכנס לחשבונו. המוצר אף יהיה מסוגל לחזות באופן כמעט מיידי אם ניתן יהיה לבצע את העסקה והאם היא תאושר בבלוקצ'יין, בשונה מדרך הסליקה כיום שלוקחת זמן רב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully