וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בעדכון של ווינדוס 10 גורמת למחשב להתקע

7.5.2018 / 14:08

משתמשי ווינדוס 10? אחרי שדחתה את העדכון בעקבות תקלה חמורה, בשבוע שעבר מיקרוסופט שחררה את עדכון "אפריל" וכעת משתמשים ברשת מדווחים על תקלה חדשה שגורמת למחשב להתקע אחרי שימוש בכרום

העדכון החדש "עדכון אפריל 2018" למערכת ההפעלה ווינדוס 10, גורם לקריסת אפליקציות כמו גוגל כרום ואפילו לעוזרת הווירטואלית לקפוא ולנעול את המחשב, כך מדווחים ברשת. העדכון ששוחרר בשבוע שעבר, היה אמור להיות זמין עוד קודם, אך בעקבות תקלה חמורה, במיקרוסופט דחו אותו וכעת מתגלה תקלה אחרת. על פי הדיווחים בפורומים השונים, התקלה התרחשה אצל מאות משתמשים ובפורומים השונים כמו רדיט הפופולרי והפורומים העוסקים בתמיכה של גוגל ומיקרוסופט, הועלו טענות כי המחשב שלהם ננעל. "הכל קופא, המקשים לא עובדים, לחיצה על control+alt+delete לא עובד", כתב אחד המשתמשים והוסיף: "הדרך היחידה הייתה להעביר את המחשב למצב שינה ואז להעיר אותו".

אתר הגרדיאן אישר את הפרטים אודות הבאג והוסיף כי לא כל המחשבים צפויים להיפגע מהעדכון אלא רק מחשבים חדשים שבתוכם יש את המעבד הגרפי המובנה של אינטל. גם במיקרוסופט התייחסו לבעיה ומסרו כי הם עובדים על תיקון שצפוי להיות משוחרר בימים הקרובים. "חלק מהמוצרים עשויים לא להגיב אחרי שימוש בכמה תוכנות, כמו קורטנה העוזרת הווירטואלית או כרום, הדפדפן של גוגל", אמר נציג של מיקרוסופט שהגיב בפורום החברה. באם מדובר בלפטופ, הציעו בחברה לסגור את המסך ולפתוח אותו שוב או באם מדובר בטאבלט אז ללחוץ על כפתורי הווליום למעלה ולמטה במקביל, שלוש פעמים ברצף. עוד הציעו ללחוץ על הצירוף של כפתור הווינדוס, קונטרול, שיפט ומקש B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully