וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הסלולר בוער: רמי לוי תקשורת מציעה חבילה חדשה במחיר משתלם

8.5.2018 / 10:27

אחרי שחברת אקספון השיקה את מותג We4G, חברות הסלולר הגיבו בהתאם למבצע "מחיר קבוע לכל החיים" והוזילו את מחירי הסלולר יותר ממה שהיינו רגילים. כעת הגיעה תורה של רמי לוי תקשורת המציעה חבילה חדשה ובמחיר משתלם במיוחד

חברת רמי לוי תקשורת המפעילה רשת וירטואלית גבי התשתית של חברת פלאפון, הכריזה היום (ג') על מבצע חדש המציע שיחות וסמסים ללא הגבלה וגלישה בנפח של 40 גיגה במחיר של 19.90 שקלים לחודש למשך שנה. המבצע של רמי לוי תקשורת מגיע בזמן שבו שוק הסלולר מתחמם בעקבות כניסתה של חברת אקספון עם המותג We4G שהשיקה חבילת סלולר לכל החיים לרגל ההשקה ובעקבותיה חברות רבות כמו 012, המותג המוזל של פרטנר הציע חבילה עם נפח גלישה של 100 גיגה ושירות אפל מיוזיק בחינם לחצי שנה, אחר כך גולן טלקום הציעו חבילה ללא הגבלה לרבות גלישה והוט מובייל שהשיקה גם היא חבילה אטרקטיבית.

רן אפרתי, מנכ"ל רמי לוי תקשורת מסר לוואלה! TECH: "אנחנו בתור רמי לוי תקשורת חושבים שאנחנו צריכים לשים את הלקוח במרכז, לתת לו את התכולה הכי גבוהה במחיר הכי נמוך שחשבנו על איזה מבצע יכול היות הכי אטרקטיבי ולתת הכי הרבה בהכי פחות אז גיבשנו את זה ב-19.90 שקלים. כולם מציעים מאות גיגות בלי הגבלה אבל אנחנו בדקנו מה הלקוחות שלנו צריכים וצורכים, הממוצע שצריכה ללקוח היא בערך 3.5 גיגה ללקוח הגולשים הכבדים מגיעים לעשר או 12. אנחנו חושבים שזה נותן מענה למי שלא רוצה לעשות חשבון כשהוא גולש והיא נותנת מענה מלא.".

לפי התקנון, המבצע זמין לחודשיים מיום זה או עד שהחברה תגייס 100 אלף מנויים שיצטרפו אל התוכנית. מחירה של התוכנית קבוע למשך השנה הראשונה וכאמור עומד על 19.90 שקלים ואילו בתום השנה המחיר יעלה ל-28.90 שקלים. אל המבצע ניתן להצטרף כעת באתר של רמי לוי תקשורת. לקוחות קיימים ישלמו דמי מעבר חד פעמיים של 29.90 שקלים ומצטרפים חדשים ישלמו תשלום חד פעמי של 49 שקלים עבור דמי חיבור וכרטיס הסים.

רמי לוי חבילת תקשורת חדשה. צילום מסך, צילום מסך
"שוק הסלולר בוער"./צילום מסך, צילום מסך

כרגע בשוק הסלולר, מותג 012 של פרטנר מציע שיחות וסמסים בנפח של 5000 דקות וסמסים, 100 גיגה גלישה ואפל מיוזיק מתנה לחצי שנה במחיר של 29 שקלים, חברת We4G מציעה חבילת שיחות וסמסים ללא הגבלה עם 40 גיגה במחיר קבוע לכל החיים של 29 שקלים והוט מובייל מציעה חבילה של שיחות וסמסים ללא הגבלה עם 70 גיגה גלישה במחיר של 34.90 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully