וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שאתם חייבים להוריד: להעלים חצ'קונים ופצעים ברגע

9.5.2018 / 9:28

לצבוע את השיער, להעלים חצ'קונים ולתקן את הצבעים בתמונה ללא ידע מקדים; את כל הדברים האלו, לרבות דברים נוספים, האפליקציה של חברת אדובי הידועה בזכות הפוטושופ, יכולה לעשות את כל הדברים האלו בלחיצת כפתור, הישר מהסמארטפון שלכם או מהטאבלט

חברת Adobe אחראית על תוכנות העריכה המוכרות ויש שיגידו הטובות בעולם, כמו תוכנת ערכית התמונות פוטושופ או תוכנת הוספת האפקטים לסרטונים - After effect. זה לא אמור להפתיע שהיא מובילה גם בתחום עריכת התמונות בסמארטפונים. כדי לערוך תמונות ולהעלים פצעים בלחיצת כפתור לצד הוספת אפקטים וכלים שיעזרו לנו לערוך את התמונות בצורה טובה יותר מכל המתחרות האחרות. אחד הכלים הטובים ביותר שנלקחו מתוכנת המחשב, הוא כלי הריפוי שמאפשר לטפל בחלקים קטנים וגדולים בתמונה כמו פצעונים, שיער שעף ברוח ועוד.

העבודה עם הכלי פשוטה מאוד: אחרי הפעלת האפליקציה, לחצו על סמל הפלוס להוספת תמונה. שם תוכלו לבחור האם לצלם תמונה באותו הרגע ואחר כך לתקן אותה, לבחור מתמונה שקיימת בגלריה ועוד. אחרי שהתמונה נפתחה, לחצו על הסמל בצורת הפלסטר הנמצא בחלקו התחתון של המסך. כעת בצעו זום אין, כמו בתמונה רגילה, התמקדו בפצע שאותו אתם רוצים להעלים ותעבירו את האצבע עליו ותראו איך הקסם קורה. עוד כלי שימושי הוא Clone Stamp שיאפשר לכם להעתיק חלק בתמונה - למקום אחר.

מלבד העלמת פצעונים ותיקון אזורים בתמונה, תוכלו למצוא כלים נוספים כמו כיוון רמת החשיפה ששולטת על כמות האור בתמונה ומאפשרת לתקן את התמונה במקרה של חשיפה יתר, אפקטים שישפרו את חדות התמונה, העלאת רמת התאורה בחלקים החשוכים של התמונה ועוד. כלי נוסף שחשוב להכיר הוא כלי ה-LIQUIFY המאפשר תיקון פרצופים בתמונה, בין אם זה המרחק בין העיניים או עובי השפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אפליקציה לעריכת תמונות. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
"לשנות את המרחק של העיניים מבלי להסתבך"./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

האפליקציה תאפשר לצלמים מתחילים הרוצים להתנסות בצילום דרך הסמארטפון ולערוך את התמונות בקלות או משתמשים ללא ידע מקדים בעריכת תמונות. באמצעותה, אדובי, מפתחת התוכנה, מנגישה את הכלים שלה בצורה פשוטה, כך שגם משתמשים שלא התנסו מעולם בתחום העריכה, יצליחו לתקן ולשפר את הסלפי או התמונות המשפחתיות מבלי ידע מקדים ומבלי להסתבך. האפליקציה Photoshop Fix זמינה להורדה עבור הטאבלטים השונים, מכשירי ה-iOS והאנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully