וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת המבצעים: איפה תשלמו הכי פחות עבור חבילת סלולר?

10.5.2018 / 7:30

שוק הסלולר רותח ואחרי כל מבצע שחברה אחת משיקה, נראה שחברה נוספת מגיבה במבצע אחר. אפשר להתווכח רבות האם זה דבר חיובי או לא לשוק אבל על דבר אחד אין ספק: הצרכנים בשלב זה מרוויחים ובענק. עשינו לכם סדר בכל המבצעים החדשים וכל מה שאתם צריכים לדעת

עריכת וידאו: ניר חן

עונת המבצעים בשיאה והתחרות על לקוחות הסלולר ממשיכה והיא מובילה את החברות למחירי הפסד. אפשר להתווכח הרבה האם זה טוב לשוק הרווי במתחרות או לא, אך על דבר אחד אי אפשר להתווכח: זו בשורה צרכנית והמחירים יורדים לסכומים שלא ראינו זמן רב. אחרי שחברת אקספון נכנסה לשוק הסלולר עם המותג We4G, רוב החברות יישרו קו ויצאו במחירים חסרי תקדים, באחד מהמבצעים, גולן טלקום הציעה חבילה ללא הגבלה וללא אותיות קטנות למשך שנה. החבילה הזאת אומנם כבר לא זמינה, אך ניתן למצוא חבילות משתלמות לא פחות. עשינו לכם סדר בכל המבצעים וכל מה שאתם צריכים לדעת במידה ואתם בוחרים להצטרף אל אחד המסלולים.

WE4G - המותג החדש של אקספון

המותג we4g שייך לחברת אקספון המוכרת כספקית אינטרנט. החברה אומנם זכתה במכרז התדרים, מה שמאפשר לה להפעיל רשת עצמאית, אך במקום בחרה לאחד רשתות עם סלקום ולפעול על גבי התשתיות שלה. הרשת מציעה חבילה במחיר קבוע לכל החיים עם שיחות בנפח של עד 5,000 דקות ו-5,000 סמסים, לצד גלישה בנפח 40 גיגה במחיר של 29 שקלים בלבד. עוד מציעה הרשת חבילה בסכום של 19 שקלים הכוללת שיחות וסמסים ללא הגבלה עם גלישה בנפח של 10 גיגה ומחיר קבוע לשנתיים.

אותיות קטנות: עלות הסים היא 19 שקלים והוא נשלח באמצעות דואר ישראל. במידה ותרצו לקבל את הסים עם שליח, תצטרכו לשלם 20 שקלים נוספים.

החבילה השניה מגיעה עם מחיר קבוע לשנתיים ואחר כך, המחיר יעלה ל-49.90 שקלים. עוד חשוב לדעת כי קיים סייג למחיר הקבוע לכל החיים שמחיר החבילה עשוי להשתנות בהתאם לשיעור המע"מ או במידה ותחול עלייה במדד המחירים לצרכן בשיעור העולה על 3 אחוזים ביחס למדד במועד ההצטרפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רשת סלולרית חדשה we4g. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מחיר משתלם לשנתיים ובסופן הוא מזנק./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

רמי לוי תקשורת

רמי לוי תקשורת יצאה במבצע אגרסיבי, המציע חבילת שיחות וסמסים ללא הגבלה בשימוש סביר וגלישה בנפח של 40 גיגה במחיר של 19.90 שקלים לחודש. המחיר קבוע למשך השנה הראשונה ואחר כך, מחיר החבילה יעלה ל-28.90 שקלים. אם נושא השירות חשוב לכם, כדאי שתדעו שהמוקד הטכני, במקרה של תקלה, פעיל משמונה בבוקר עד שש אחר הצהריים ואילו ביום שישי משמונה עד 12:00 בצהריים.

אותיות קטנות: תשלום חד פעמי של 49 שקלים עבור דמי החיבור וכרטיס הסים ומוקד טכני שלא פעיל 24/7.

רמי לוי חבילת תקשורת חדשה. צילום מסך, צילום מסך
מוקד שזמין בשעות מוגבלות./צילום מסך, צילום מסך

012 - המותג המוזל של פרטנר

אחת החברות שהתחילו עם המבצעים האגרסיביים היא פרטנר שמציעה חבילת 100 גיגה גלישה ושיחות וסמסים בשימוש סביר של 5,000 דקות שיחה ו-5,000 סמסים, באמצעות המותג 012. החבילה עדיין זמינה להצטרפות דרך האתר של 012 ועוד מציעה החברה מנוי אפל מיוזיק בחינם למשך חצי שנה. מחיר החבילה עומד על 29 שקלים למשך שנתיים שבסופן, המחיר יעלה ל-49 שקלים. כאמור מדובר במותג של פרטנר, כך שכל נושא השירות מתבצע מול פרטנר, לרבות השימוש בתשתית.

אותיות קטנות: בתום השנתיים, תשלמו 49 שקלים עבור החבילה. עוד חשוב לשים לב כי בתום הטבת האפל מיוזיק, החיוב יבוצע דרך החשבונית ומדובר במנוי מתחדש, כך שבמידה ותבחרו שלא להמשיך אותו, תצטרכו לבטל את המנוי דרך 012.

מבצע 012. צילום מסך, צילום מסך
חודש עצמאות שהפך לחודשיים./צילום מסך, צילום מסך

וואלה! מובייל - המותג של וואלה ופלאפון

התוכנית של וואלה! מובייל כוללת 5,000 דקות שיחה ו-5,000 דקות סמס, עם חבילת גלישה בנפח 50 גיגה תמורת 29.90 שקלים לשנתיים. במידה ותצטרפו קו נוסף אל אותו המנוי, תוכלו לקבל את אותו מספר הדקות והסמסים אך עם חבילת גלישה בנפח של 100 גיגה, במחיר קבוע למשך שנתיים. במידה ותרצו ליהנות מ-100 גיגה גלישה ולא תצרפו מנוי נוסף, החבילה תעלה 39.90 שקלים לחודש. עוד מציעה וואלה! מובייל שירות סינון שיחות חכם המאפשר להימנע מקבלת שיחות ממספרים ספציפים שהוגדרו בשירות כמו שיחות פרסומיות ועוד. עוד מציעה כרגע וואלה! מובייל, הטבה מיוחדת בצומת ספרים בסך של 50 שקלים למימוש ברשת, ללקוחות שיצטרפו בתוך החנות.

אותיות קטנות: כל לקוח של פלאפון או אחד מהמותגים המשניים יוכל לעבור אל החבילה הזאת, בתשלום חד פעמי של 29.90 שקלים. סים בסניף קופיס יעלה חמישה שקלים (תשלום חד פעמי) וסים בצומת ספרים יעלה 6 שקלים (תשלום חד פעמי). המחיר במבצע קבוע למשך שנתיים ובסופן המחיר יעלה ל-99 שקלים.

וואלה! מובייל. צילום מסך, צילום מסך
הטבה של 50 שקלים ללקוחות שיצטרפו בצומת ספרים./צילום מסך, צילום מסך

Pmobile - המותג של באג ופלאפון

Pmobile הוא במותג של פלאפון ובאג שאליו ניתן להצטרף בסניפי חברת באג, בעוד שאת השירות עבור הקו תוכלו לקבל במוקד השירות של פלאפון. למעשה, אין הבדל בין מנויי PMOBILE לבין מנויי פלאפון, מלבד המחיר ואופן ההצטרפות. במותג מציעים חבילה עם שיחות וסמסים ללא הגבלה בנפח של 50 גיגה במחיר של 29.9 שקלים. תמורת עשרה שקלים נוספים תוכלו לרכוש חבילה של שיחות וסמסים ללא הגבלה אך עם גלישה בנפח של 100 גיגה ו-500 דקות לחו"ל. במידה ותצטרפו שני מנויים אל החבילה, מחירה ירד ל-29.9 שקלים בלבד. בחבילות של המותג, לא ידרשו מכם לשלם עבור כרטיס הסים או דמי חיבור. בתום השנתיים, מחיר החבילה יעמוד על 99 שקלים. את ההצטרפות לחבילה תוכלו כמובן לעשות בסניפי באג.

אותיות קטנות: בסוף השנתיים מחיר החבילה יעלה ל-99 שקלים.

מבצע רשת פלאפון ובאג. צילום מסך, צילום מסך
אם תצרפו קו נוסף, תקבלו נפח גלישה כפול./צילום מסך, צילום מסך

גולן טלקום

גולן טלקום מציעה שיחות וסמסים ללא הגבלה בשימוש סביר של 10,000 דקות שיחה ו-7,000 סמסים עם גלישה בנפח של 30 גיגה במחיר קבוע למשך שנתיים של 29 שקלים. תמורת עשרה שקלים נוספים תוכלו לקבל עשרים גיגה יותר, כלומר בסך הכל גלישה בנפח של 50 גיגה ועוד 240 דקות שיחה לחו"ל. במידה ותצרפו קו נוסף, המחיר של כל קו יעמוד על 33 שקלים בלבד. בגולן טלקום ידרשו מכם 19 שקלים עבור הסים ועוד דמי חיבור בסך של 30 שקלים, כלומר 49 שקלים בסך הכל. בתום השנתיים, מחיר החבילה יעמוד על 95 שקלים. עוד הרשת נשענת על תשתית של סלקום וזאת אחרי שפירקה את כל האנטנות שפרסה ברחבי הארץ.

אותיות קטנות: תצטרכו לשלם תשלום חד פעמי של 19 שקלים עבור הסים ועוד 30 שקלים עבור "דמי חיבור". בנוסף, בתום השנתיים, מחיר החבילה יעלה ל-95 שקלים.

מבצעים של גולן טלקום. צילום מסך, צילום מסך
דמי חיבור, תשלום על הסים ובסוף המבצע המחיר יזנק ל-95 שקלים./צילום מסך, צילום מסך

Hii Mobile

זוהי רשת סלולר וירטואלית שפועלת בשנתיים האחרונות ופועלת על תשתית של פלאפון. הרשת מכוונת בעיקר אל צעירים ומציעה תמורת 29 שקלים חבילה עם שיחות בנפח של 5,000 דקות ו-5,000 סמסים וגלישה בנפח של 50 גיגה, מחיר החבילה קבוע למשך שנתיים. עוד מציעה חבילה נוספת הכוללת שיחות וסמסים בנפח זהה ומציעה גם 500 דקות לחול וחבילת גלישה בנפח 100 גיגה. המחיר עבור מנוי אחד הוא 39.90 שקלים אך במידה ויהיו שני מנויים על אותו בעל הקו, המחיר ירד ל-29.90 שקלים. כאמור, מדובר ברשת וירטואלית העושה שימוש בתשתיות של פלאפון, לרבות השירות שנעשה דרכה.

אותיות קטנות: המחיר לשתי החבילות קבוע למשך שנתיים ובסופן המחיר יעלה ל-99 שקלים. אל המסלול יכול להצטרף כל לקוח של חברת פלאפון או אחד מהמותגים שהחברה מפעילה אך בתשלום חד פעמי של 29.90 שקלים. מנויים חדשים, יצטרכו לשלם תשלום חד פעמי של 19.90 שקלים עבור כרטיס הסים.

רשת וירטואלית Hiimobile. צילום מסך, צילום מסך
אם תחברו שני קווים אל השירות, תקבלו נפח גלישה כפול./צילום מסך, צילום מסך

הוט מובייל

הוט מובייל מציעה חבילה של שיחות בנפח 3,000 דקות וסמסים וחבילת גלישה בנפח 70 גיגה. עוד מציעה 300 דקות שיחה לחו"ל ל-35 יעדים וספק אינטרנט ביתי במחיר מוזל למשך שנה. במסגרת המבצע, הסים מוצע בחינם למי שיצטרף באתר ובחברה מבטיחים כי הסים יגיע אל הנמען תוך שלושה ימי עסקים. עלות החבילה היא 34.90 שקלים עם מחיר קבוע לשנה.

אותיות קטנות: במידה ותצטרפו בעמדת שירות של הוט, תצטרכו לשלם 29 שקלים עבור הסים ובתום השנה, מחיר החבילה יעלה ל-99 שקלים.

חבילה 34.90 הוט מובייל. צילום מסך, צילום מסך
"בתום השנה המחיר יזנק ל-99 שקלים"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully