וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 גאדג'טים ואפליקציות שחייבים להיות לכם בשעת חירום

10.5.2018 / 10:34

הסמארטפון שלנו יכול להציל אותנו בהרבה מצבים, בין היתר גם בשעת חירום. אבל כדי שהוא באמת יפיק את המיטב ויעזור לנו כמה שיותר, אנחנו צריכים להיות ערוכים. אספנו לכם חמישה דברים שאתם חייבים להצטייד עמם בשעת מלחמה

רק למקרה חירום: הסמארטפון שלנו יכול להציל אותנו בהרבה מצבים ובמיוחד - בשעת חירום. אבל כדי להפיק את המיטב ויעזור לנו כמה שיותר, אנחנו חייבים להיות ערוכים, לא רק להכין את המרחב המוגן שלנו בבית או באזור המגורים אלא גם להיות ערוכים עם הסמארטפון, להוריד אפליקציות שימושיות ולרכוש אביזרים חיוניים. רק למקרה חירום, שחס וחלילה יקרה, כדאי שתהיו ערוכים ומבלי שאתם תצטרכו לשבור את הראש, אספנו עבורכם חמישה דברים שאתם חייבים להוריד ולרכוש בשעת חירום.

מטען נייד

מטען נייד נהוא אביזר חובה שיהיה בתיק ובבית של כולנו, לרגע שבו שכחנו להטעין את הסמארטפון או שצילמנו קטע וידאו ארוך או שפשוט השתעממנו ולא עזבנו את הסמארטפון. אבל גם חשוב שיהיה מטען נייד בשעת צרה, למקרה שרשת החשמל לא תעבוד. אם תיגשו לחנויות, תוכלו לראות עשרות דגמים של מטענים ניידים אבל רובם הם מותגי מדבקה שלא נחשבים לאיכותיים כמו המותגים שיאומי ואנקר. המותגים האלו מציעים נפחים גדולים, כלומר, שיכולים להטעין את הסמארטפון שלכם כמה פעמים בהטענה אחת של המטען. אנחנו ממליצים על רכישה של מטען בנפח של 10,000 מיליאמפר- שעה לכל הפחות. כמובן שיש נפחים גדולים יותר כמו 20,000 מיליאמפר-שעה אבל הם גדולים וגם כבדים, למקרה שתרצו לסחוב אותם באופן קבוע.

מחיר של סוללה ניידת ממותג מוכר בנפח של 10,000 מיליאמפר-שעה יכול לנוע בין 100 ל-200 שקלים ואילו עבור נפח גדול יותר של 20,000 מיליאמפר-שעה, תצטרכו להוסיף 100 שקלים נוספים. כאמור, המותגים המוכרים הם אנקר ושיאומי. לשניהם יש המון זיופים ברשת, כך שמומלץ שתרכשו מחנות אמינה בישראל. עוד מטען נייד שאולי כדאי לכם לשקול הוא מטען נייד סולארי, המגיע עם לוחות סולאריים עשויים פלסטיק מוקשח ובאמצעותו תוכלו להטעין את הסמארטפון ושוב ושוב מבלי שתצטרכו להטעין את המטען הנייד באמצעות החשמל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יטעין לכם כמה פעמים את הסמארטפון"./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית ארגז כלים

בסמארטפון שלנו יש לא מעט חיישנים ובאמצעותם ניתן לקבל אינספור חיווים כמו לחץ האוויר, הגובה שבו אנחנו נמצאים, האם יש רעידת אדמה ועוד. את כל זה ניתן להסיק באמצעות שימוש בחיישני הסמארטפון ומעת לעת זה יכול להיות מאוד שימושי. באפליקציה עוד ניתן להפעיל את הפלאש ולהשתמש בו כפנס, פונקציה שיצרניות רבות כמו אפל הוסיפו בלחיצת כפתור אבל למקרה שאין לכם את זה בסמארטפון - תמיד טוב שיהיה. עוד האפליקציה מאפשרת גישה נוחה למצפן, פלס, סרגל ועוד. היא זמינה להורדה גם במכשירי ה-iOS וגם באנדרואיד.

אפליקציית ארגז כלים. צילום מסך, צילום מסך
החל מסרגל, פנס ועד ללחץ אוויר./צילום מסך, צילום מסך

אפליקציית חמ"ל

בזמן מלחמה או אירוע בטחוני אתם חייבים להיות מעודכנים בכל מה שקורה. האפליקציה מציגה לגולשים את כל העדכונים והדיווחים הראשוניים ישירות מהשטח ובזמן אמת - 24/7 לפני סינון ולפני עריכה. עוד מספקת האפליקציה חווית משתמש שונה מאתרי חדשות אחרים ותאפשר לגולשים לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של מערכת החדשות ולקבל כאמור, מידע ראשוני, רגע לפני שהדיווחים מתפרסמים בכלי התקשורת. בזמן מלחמה או אירוע בטחוני, זו האפליקציה שאתם חייבים להוריד כדי להיות מעודכנים בזמן אמת לפני כולם. האפליקציה זמינה עבור מכשירי האנדרואיד ועבור מכשירי ה-iOS.

חמ"ל. צילום מסך
כל החדשות, בזמן אמת ולפני כולם./צילום מסך

אפליקציית רדיו

רשת הסלולר שלנו יכולה להיות עמוסה בזמן חירום או שיכולה גם להיות מושבתת כליל. כמעט בכל סמארטפון אנדרואיד ניתן למצוא רכיב FM, כלומר הרכיב המאפשר קליטת שידור רדיו. עם זאת, יצרניות רבות הבינו כי הוא כלל לא רלוונטי ולכן הסירו את האפליקציה היעודית. בחנות האפליקציות של גוגל ניתן למצוא אפליקציה שמשתמשת ברכיב וכל מה שאתם צריכים זה רק לחבר אוזניות שישמשו כאנטנה. האפליקציה חינמית לגמרי והיא תסרוק את התדרים שהיא מוצאת באזורכם ותציע לכם להאזין להם. לצערנו האפליקציה זמינה רק עבור מכשירי האנדרואיד.

משקפי מציאות מדומה

אם אתם כבר נמצאים במרחב מוגן ורוצים להתנתק ממה שקורה בחוץ, משקפי מציאות מדומה זה פתרון מושלם. זה לא אביזר חובה אבל הוא מומלץ, במיוחד עבור ילדים. בזכות המשקפיים ואוזניות, תוכלו להרגיש שאתם נמצאים במקום אחר, בין אם זה על הליקופטר, מפליגים או מטיילים באמזונאס. כל מה שאתם צריכים זה רק לחבר אוזניות, להרכיב את המשקפיים ולהתנתק. יש לזה השלכות כמובן על חשבון הסוללה, אבל אם אתם מחוברים למקור חשמל יציב, לא תהיה לכם שום בעיה. סמסונג מציעה את ה-GearVR בכמה מאות שקלים בודדים, עוד ניתן למצוא סטארטאפ ישראלי בשם MoGo שמוכר משקפיים שלא מעניקים חווית מציאות מדומה אלא נועדו כדי לצפות בסרטים ובחנויות מתמחות בתחום תוכלו למצוא משקפיים שנועדו לתת חווית מציאות מדומה החל מכמה עשרות שקלים ועוד 300 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully