וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תפתחו את הסטורי: הרשת החברתית אינסטגרם קרסה

10.5.2018 / 15:51

דיווחים בישראל וברחבי העולם: הרשת החברתית אינסטגרם קרסה. מבדיקה שלנו, האפליקציה לא עובדת גם בישראל ומציגה הודעה "לא ניתן לטעון את הפיד"

משתמשים ברחבי העולם מדווחים כי הם לא יכולים לטעון את הפיד, תמונות וסטורי באפליקציית הרשת החברתית אינסטגרם. הרשת קרסה על פי הדיווחים בכל העולם כאשר רוב הדיווחים מגיעים מאירופה, ארצות הברית ויפן. מבדיקה שלנו, הרשת קרסה גם בישראל ובשלב זה לא ברור האם מדובר במתקפת סייבר או תקלה בתוכנה. על פי האתר downdetector, ניתן לראות כי משתמשים בבריטניה בעיקר חווים תקלות, לצד ארצות הברית וגם ישראל.

אינסטגרם קרסה - מפה. צילום מסך, צילום מסך
אינסטגרם קרסה. תקלה בכל העולם, גם בישראל./צילום מסך, צילום מסך

על פי אתר Statista, נכון לספטמבר 2017, לאינסטגרם יש מעל ל-800 מיליון משתמשים ברחבי העולם. מדובר באחת מהרשתות החברתיות המצליחות ביותר, שגם היא שייכת לענקית פייסבוק. הרשת החברתית מציעה שיתוף קל ונוח של תמונות וסרטונים. בשנה האחרונה אינסטגרם החלה להציע פונקציה חדשה, את הסטורי שמתחרה ראש בראש מול סנאפצ'אט. הפונקציה החדשה גרמה לעזיבה המונית של משתמשים מצד סנאפצ'אט אל אינסטגרם וזאת אחרי שבסנאפצ'אט סירבו להצעת רכישה מצד פייסבוק, הבעלים של אינסטגרם.

אינסטגרם קרסה - מתוך האפליקציה. צילום מסך, צילום מסך
לא ניתן לרענן את הפיד, לצפות ולעלות סטורים./צילום מסך, צילום מסך

עוד דיווחנו לאחרונה כי בפייסבוק ככל הנראה סימנו מטרה חדשה: להביס את מיוזיקלי. מתכנתים בדקו את הקוד של אינסטגרם ומצאו עדויות לפונקציה חדשה התאפשר גישה לספריות מוזיקה של אולפנים כמו יוניברסל וסוני וניגון של אותם קטעים במשך של 15 שניות, פונקציה הזהה בדיוק למיוזיקלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully