וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הומואים הביאו לעולם רק מחלות וסמים": פרשנית האירוויזיון נחסמה בפייסבוק

10.5.2018 / 18:17

שיר ראובן, פרשנית חצי גמר האירוויזיון בערוץ כאן, התבטאה במהלך השידור בהומור נגד הקהילה הגאה, קהילה שהיא עצמה חברה בה. בתגובה שהשאירה לגולשת זועמת, היא הצליחה גם לעצבן את פייסבוק

נטע ברזילי בחזרת השופטים של אירוויזיון 2018. יח"צ,
זעם על הפרשנות של שיר ראובן. נטע ברזילי בחצי גמר האירוויזיון/יח"צ

סערה חדשה סביב שידור חצי גמר האירוויזיון בערוץ 11: את הפרשנות בחצי גמר האירוויזיון העבירו שיר ראובן ואסף ליברמן. במהלך השידור צחקה ראובן על הקהילה הגאה, שהיא עצמה משתייכת אליה.

"שיר, היית מביכה ברמות. התנהגת כאילו זו שכונה (צ'כונה) של פרחחים ואת בראשם", כתבה גולשת בעמוד הפייסבוק של כאן והוסיפה: "צפיתי ובלית ברירה נאלצתי לשמוע הערות - בעיקר שלך - מעליבות, פוגעניות, חסרות טאקט, הן על יוצרים, על מדינות, הן על 'הומואים', מה לא. זה אמור להיות מעמד מכובד וממלכתי, מה זה הביזיון הזה?".

בתגובה כתבה לה ראובן: "היי שרית צר לי שלא נהנית. זאת לא אשמתי שהומואים הביאו לעולם רק מחלות וסמים". ככל הנראה, האלגוריתם של פייסבוק זיהה את הדברים הבעייתיים וחסם את חשבונה של ראובן. באתר wdg של הקהילה הגאה נכתב מאמר המבקר את דבריה של ראובן, ונכון לעכשיו, נראה שהמאמר ירד מהאתר.

לאחרונה חסמה פייסבוק את אמיר חצרוני, לאחר שהתבטא שוב ושוב באמירות פרובוקטיביות. בפעם האחרונה נראה היה שהחסימה היא לצמיתות.

שיר ראובן מסרה לוואלה! Tech: "נחסמתי על בדיחה, ככל הנראה הרובוטים של פייסבוק לא מבינים סרקזם וזה בסדר, מקווה שהחסימה תשוחרר במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully