וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות! רכשתם מכשיר דגל של LG? עדכנו גרסה מיד

10.5.2018 / 19:02

חברת הגנת הסייבר הישראלית צ'קפויינט גילתה חולשה במקלדות של מכשירי LG החושפת מאות מיליוני מכשירים לקוד זדוני. הבשורות הטובות: LG שחררה עדכון הסוגר את הפירצה

צלמים זמניים מורשים

אתם בעלי מכשיר LG מדגם G4, G5 או G6? היזהרו! חוקרי חברת צ'ק פוינט גילו לפני מספר חודשים שתי חולשות במקלדות של מכשירי LG. על פי המידע שצ'קפוינט מסרה, החולשה יכולה להחדיר קוד זדוני בעת התקנת מקלדות צד שלישי, ביחוד מקלדות המאפשרות ציור של האותיות על גבי הסמארטפון.

עד כה נמכרו בעולם מאות מיליוני מכשירים מהדגמים האלו, כך שהפריצה הזאת חושפת לסכנה מספר לא מבוטל של מכשירים.

עוד מסרו בצ'ק פוינט כי דיווחו על הפרטים לחברה הקוריאנית והיא הוציאה עדכון תוכנה הפותר את בעיית האבטחה של המכשירים. המלצת החברה היא להוריד למכשירים הניידים את עדכוני אבטחה האחרונים. עד שלא תעדכנו, מומלץ שלא להתקין מקלדות חיצוניות. בחברת האבטחה הישראלית הסבירו שהפריצה מתאפשרת כיוון שעדכון השפה מתבצע דרך ערוץ לא מאובטח, ומכיוון שהמקלדת לא מאשררת את קבצי העדכון שהיא מורידה.

LG G5. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
עד כה נמכרו בעולם מאות מיליוני מכשירים מהדגמים האלו/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

מה לעשות?

כדי לעדכן במכשירי החברה, פתחו את ההגדרות, לחצו על "מרכז העדכונים" ואז על "עדכון תוכנה". שם תבדק באופן אוטומטי האם קיימת גרסה חדשה ובמידה ולא עדכנתם, הגרסה החדשה תופיע לכם. כאמור, במידה ולא מופיע לכם עדכון, מומלץ שבשלב זה לא תתקינו מקלדות חיצוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully