וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את האינסטגרם של נטע ברזילי ולא תאמינו מה מצאנו

11.5.2018 / 13:23

ניתחנו את האינסטגרם של נטע ברזילי ובדקנו מאיזו מדינה היא מקבלת את התמיכה הגדולה ביותר, בינתיים גם מומחי הטרנדים של יוטיוב פרסמו נתונים לקראת גמר האירוויזיון ולא תאמינו איפה מדורגת נטע

באדיבות כאן 11

מחר (שבת) תעלה נטע ברזילי לבמת גמר האירוויזיון ותייצג את ישראל עם השיר TOY. ברזילי מפעילה חשבון אינסטגרם פעיל למדי שכולל עד כה 106 אלף עוקבים ובו היא בין היתר, משתפת ומשתמשת בו כמו כל סלב אחר כדי לקדם את עצמו ואת הפעילות שלו, נראה גם שחשבון האינסטגרם שלה די פופולרי ברחבי העולם. רגע לפני שהיא תעלה לבמת האירוויזיון, ניתחנו את נתוני האינסטגרם וחזרנו עם מסקנות: הכלי של לידרס, שבבעלות ערן ניזרי, סורק את הרשת כמו שגוגל סורקים אתר אינטרנט, רק שבלידרס סורקים את חשבונות האינסטגרם הנחשבים למשפיעני רשת ואז הם מבצעים פעולת ניתוח, כמה נשים וכמה גברים עוקבים, מה חתך הגילאים, מאיפה הם מגיעים, מה הם אוהבים לראות והאם קיימים יוזרים "חשודים" (רובוטים, משתמשים לא פעילים או מזוייפים).

על פי בדיקת הכלי, מתוך 106 אלף העוקבים, נמצא כי 85 אחוזים מהם, מוגדרים כאמיתיים בעוד שהשאר "חשודים" כרובוטים, משתמשים לא פעילים או מזוייפים. כ-50.3 אחוזים מהעוקבים של נטע הן נשים והנתון המעניין ביותר שחושף בין היתר מאיפה מגיעה התמיכה הגדולה ביותר לנטע, הוא ש-10 אחוזים מהעוקבים הם מרוסיה, כלומר יותר מ-10,000 עוקבים מרוסיה, 6 אחוזים מאוקראינה, יותר מ-6,000 אנשים ו-39 אחוזים מישראל. כל השאר, פזורים ברחבי הגלובוס. עוד נמצא כי בכל פוסט, מקבלת בממוצע 19.4 אלף לייקים לתמונה. באשר לאחוז המשתמשים שנחשבים כבעיתיים, כאמור מדובר ב-15 אחוזים, כלומר יותר מ-15,000 אנשים. נטע זוכה עד כה להצלחה עולמית ואף דורגה כמקום ראשון בטבלת ההימורים מזה זמן רב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד עולה מהניתוח של גוגל כי בימים האחרונים דווקא השיר טוי מוביל בדירוג הצפיות ביוטיוב ואילו קפריסין, המתחרה שהדיחה בהימורים את נטע, נמצאת במקום השני. מומחי הטרנדים של יוטיוב דירגו את הפיינליסטים על פי מספר הצפיות שלהם ביוטיוב בניתוח הצפיות בימים שלישי עד חמישי, מובילה לא אחרת מאשר נטע ברזילי עם השיר טוי. לאחר מכן כאמור, מדורגים קרפיסין, צרכיה, ספרד ונורבגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully