וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעונים? המטבע הוירטואלי הזה בשבילכם

11.5.2018 / 13:27

טבעונים? תומס אייזק, מייסד ומנכ"ל VeganNation רוצה לחולל מהפכה בתחום באמצעות מטבע וירטואלי חדש שיהווה כמנוע הכלכלי של הקהילה הטבעונית

בתוך עולם הבלוקצ'יין, צצו בשנים האחרונות סטארט-אפים רבים המשלבים את הרעיון במוצריהם; אחד מהם הוא VeganNation - חברה הקמה במטרה להשתמש בבלוקצ'יין כדי לעזור לטבעונים ברחבי העולם לחיות חיים נוחים וזולים יותר. "זו פלטפורמה שנועדה לחבר את הקהילה הטבעונית מסביב לעולם, וכרגע הקהילה הזאתי מונה כ-300 מיליון אנשים" כך אומר לנו אייזק תומס, מנכ"ל ומייסד VeganNation. אם שמעתם עד היום על מטבע הביטקוין, המהווה כנראה את השימוש הפופולרי והמוכר ביותר לבלוקצ'יין, בקרוב תוכלו לשמוע יותר על מטבע ה-Vegan Coin, אותו החברה מפתחת כבר קרוב לשנה עבור הקהילה הצמחונית. "המטבע יהיה המנוע הכלכלי של הקהילה הטבעונית", הוסיף תומס.

בסיפורו על כיצד שלושה אנשים מתחום הנדל"ן התאגדו יחדיו על מנת לשתף פעולה לסייע לקהילה הטבעונית בארצות הברית ובקרוב בכל העולם, שיתף תומס גם בקשיים העיקריים שנוצרו עבור הטבעונים היום ובמיוחד בשבילו. "אני טבעוני כבר יותר משנתיים ואני יכול לספר לך שאחת השאלות המרכזיות שמעסיקות אותי כשאני קם בבוקר היא "מה אני הולך לאכול היום?" ואני יודע שזה מעסיק הרבה טבעונים אחרים. כדי לענות על השאלה הזאת, הפלטפורמה המרכזית שאנחנו עובדים עליה היא פלטפורמה ליצירת ארוחות שיתופיות". הרעיון עצמו היה בפיתוח כבר כמעט שנה והחברה עצמה יצאה לדרך לפני חצי שנה בלבד". מעבר לזה יהיו לנו גם שירותי תוכן ושירותי מסחר און ליין וגם אוף - ליין. יש כבר יותר מעשרה מקומות שחתמו כדי לקבל את המטבע שלנו כתשלום וזאת רק ההתחלה", הוסיף.

מטבע וירטואלי טבעוני. יח"צ,
"הרעיון עצמו היה בפיתוח כבר כמעט שנה והחברה עצמה יצאה לדרך לפני חצי שנה בלבד"./יח"צ

למה לדעתך הבלוקצ'יין מיועד?

"זאת שאלה מעולה ואני מוצא תשובות חדשות בשבילה כל יום. יש כבר אלפי שימושים שונים בטכנולוגיה כאשר המוכר ביותר מבניהם הוא ביצירה של מטבעות קריפטוגרפיים, דוגמת הביטקוין והאת'ריום אבל בעיני, השמיים הם הגבול. אין כמעט תחום שבו הטכנולוגיה לא נגעה בשנים האחרונות, כולל בריאות, לוגיסטיקה, חינוך, עשייה חברתית, רשתות חברתיות והלוואות, כל זה לא מפרט אפילו רבע מהחברות שקיימות כבר. אז הבלוקצ'יין מיועד להזיז ולשנות סדרי עולם. ברמה האישית, אני חושב שאחד הדברים הכי מטורפים שאפשר לעשות עם הטכנולוגיה הזאת הוא לחבר בין אנשים שחולקים אמונות דומות וסגנון חיים דומה ולתת לקהילות החדשות האלה מערכת כלכלית שמיועדת להם."

מה התרומה שלכם לעולם הבלוקצ'יין?

"מוקדם יותר שאלת אותי למה לדעתי מיועד הבלוקצ'יין וזה מתחבר לי מאוד לתרומה הספציפית של וויגן ניישן. אנחנו פה כדי ליצור אומה שמבוססת על סגנון חיים משותף ועל אמונה, בשונה מהאומות שאנחנו מכירים היום המבוססות על מיקום גאוגרפי. אנחנו רוצים לבסס את המטבע הקריפטוגרפי שלנו ולהפוך אותו לשימושי על ידי כך שהוא יהיה זמין ונוח לכל מי שירצה להשתמש בו. אנחנו מכוונים לקחת את התחום הזה ששייך כרגע לאחוזים קטנים ברחבי העולם וליצור משהו יותר נוח וזמין. מטבע שכל טבעוני יוכל להשתמש בו בחיי היום יום שלו."

למה בלוקצ'יין הוא תחום מלהיב?

"התחום זה מלהיב אותי כי אני חושב שהעולם הולך להיות שונה לגמרי בזכותו. מעטים האנשים שיכלו לחזות את השינויים שהתרחשו בעולם בעשרים השנים האחרונות בעקבות המהפכה של האינטרנט. אני באמת מאמין שהבלוקצ'יין הולך להיות אחראי על שינויים רבים כל כך, כאלה שאנחנו אפילו לא יכולים לדמיין. מדהים לחיות בתקופה כזאת ומרגש לקחת בה חלק פעיל."

מה החזון שלכם?

"החזון שלנו עוסק בקהילה גלובאלית של טבעונים שמגובים על ידי מערכת כלכלית משלהם ואני חושב שזה יכול לקרות גם אצל הרבה קהילות אחרות שיש להן תחומי עניין משותפים. זאת דרך מדהימה להעצים אחד את השני. כל יום קורים כל כך הרבה דברים כך שקצת קשה לי להגיד איך אני רואה את העתיד, אבל אני יכול להגיד לך למה אני מקווה. אני מקווה שלמהפכה הזאת תהיה השפעה חיובית שתיתן לאנשים כלים כלכליים ותחזק אותם כיחידים, וכחלק ממשהו גדול יותר שהם מאמינים בו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully