וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יזכה הערב באירוויזיון? לגוגל וספוטיפיי יש תשובות והן יפתיעו אתכם

12.5.2018 / 17:26

הערב יתקיים גמר האיריוויזיון ובעוד שבהימורים נטע ברזילי ירדה מהמקום הראשון, נראה שהיא כן מתחזקת ברשתות השונות. גוגל וספוטיפיי ניתחו את כל נתוני האזנות והצפיות בשירים של כל המדינות המשתתפות וחזרו עם תוצאות, הפעם תהיו מופתעים

הערב תעלה נטע ברזילי לגמר האירוויזיון ובינתיים בספוטיפיי וביוטיוב מנסים לחזות את מנצח התחרות, רגע לפני שהיא מתקיימת. ביוטיוב וספוטיפיי, ביצעו ניתוח של הצפיות בימים שבין חצי גמר האירוויזיון, שלישי, עד חמישי ובספוטיפיי בדקו כמה אנשים האזינו לשירים של המדינות המשתתפות בתחרות. התוצאות כמובן לא יפתיעו אתכם מכיוון שישראל מככבת בראש המצעדים, גם בספוטיפיי וגם ביוטיוב.

בספוטיפיי ניתחו את הרגלי האזנה לאורך השבועיים האחרונים ודירגו את כל השירים המובילים על פי כל האזנות בקרב קהל המצביעים הפוטנציאלי, כאשר הם הסירו את האזנות של שיר הבית מאותה המדינה, כך שלדוגמה, כל מי שהאזין לשיר Toy בישראל, לא נכנס לבדיקה. שם, חזו את 20 השירים המובילים ובמקום הראשון והלא מפתיע, נמצאת ישראל עם השיר Toy, אותו מבצעת נטע ברזילי. במקום השני קפריסין, במקום השלישי שוודיה, במקום הרביעי פינלנד ואחר כך אוסטרליה. במקום האחרון, נמצאת אוסטריה.

בגוגל, מומחי הטרנדים של יוטיוב דירגו את הפיינליסטים על פי מספר הצפיות שלהם ביוטיוב. הניתוח לצפיות נעשה החל מיום שלישי, חצי גמר האירוויזיון ועד ליום חמישי. במספר הצפיות מובילה כמובן נטע ברזילי עם השיר Toy ולאחר מכן מדורגים השירים מקפריסין, צ'כיה, ספרד ונורבגיה. עוד עולה מהנתונים של גוגל כי מספר הצפיות הגבוהה ביותר בקליפ הישראלי, מגיע מספרד ולמרבה ההפתעה, ישראל נמצאת במקום השני בצפיות בשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully