וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים בנטפליקס? חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר

13.5.2018 / 9:52

?נטפליקס שירות הזרמת התוכן, שינה את האופן שבו אנחנו צופים בסדרות וסרטים לגמרי. אם אתם משתמשים הדוקים בשירות, כדאי שתכירו את חמשת הטיפים הבאים שאחד מהם הוא מפיו של מנכ"ל ומייסד החברה

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

שירות הסטרימינג הפופולרי נטפליקס הגיע לישראל לפני כמעט שנתיים ורק לפני שנה קיבל התאמות לשפה העברית, לרבות כתוביות, ממשק בעברית ואפילו חלק מהשמות של הסדרות גוירו לעברית. לנטפליקס השפעה עצומה על חווית הצפייה שלנו כיום וגם על הדרך שבה אנחנו צופים בטלוויזיה, היא לקחה את הצפייה המוכרת לנו והפכה אותה לזמינה בכל הזמן, מכל מקום בעולם ומכל מכשיר. "רק לאחרונה תרגמנו את כל הסדרות ואנחנו עושים הפקות מקור ישראליות, כמו פאודה שקנינו", אמר ריד הייסטינגס, בראיון לוואלה! Tech. הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם לקבל את חווית הצפייה הטובה ביותר בשירות. אחד מהטיפים, הוא טיפ שהמליץ לנו עליו הייסטינגס, מנכ"ל ומייסד החברה.

מתוך חמשת המשתמשים שניתן לפתוח - פתחו אחד ואל תצפו בו

זה אולי ישמע לכם מוזר ותמוה אבל את הטיפ הזה מסר לנו ריד הייסטינגס, מנכ"ל ומייסד נטפליקס. מאחורי הטיפ עומדת הסיבה הפשוטה: האלגוריתם של נטפליקס מנתח את הצפיות שלכם ואחר כך מציג לכם תוכן מותאם אישית ומתוך מאות התכנים שזמינים, הוא מסתיר אותם ומציג לכם רק עשרות. כדי לדעת איזה תכנים הכי נצפים כרגע, אילו הכי פופולריים ועל איזה תכנים בנטפליקס ממליצים למשתמש חדש, פשוט פתחו משתמש חדש, אחד מתוך חמשת המשתמשים שניתן לפתוח, אל תצפו שם בסדרות אלא רק תסתכלו על ההמלצות של נטפליקס, כך לא תפספסו אף תוכן פופולרי ותדעו על מה נטפליקס ממליצה למשתמשים חדשים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הורידו את הסדרות אל הסמארטפון וצפו בהן במועד מאוחר יותר

אחת מהאפשרויות המבוקשות ביות הייתה להוריד את הסדרות והסרטים אל המחשב, כך שניתן יהיה לצפות בהן במועד מאוחר יותר, גם כאשר אין גישה לחיבור אינטרנט, כמו בטיסות או פשוט כדי לא לבזבז את כל חבילת הגלישה. על מנת להוריד את הסדרות אל המכשיר, התקינו את אפליקציית נטפליקס על הסמארטפון, היכנסו להגדרות האפליקציה ובחרו איכות וידאו להורדה. חשוב לדעת כי ככל שהאיכות גבוהה יותר, כך הקובץ שישמר על הסמארטפון שלכם יהיה גדול יותר, כתוצאה מכך, גם זמן ההורדה יהיה ארוך יותר ואם אתם מורידים את הסדרה על גבי האינטרנט הסלולרי, תדעו שתבזבזו יותר נפח. אחרי שבחרתם את איכות הווידאו, היכנסו אל התוכן שאתם רוצים ואם נמצא לידו כפתור בצורת חץ, ניתן להוריד אותו אל הסמארטפון. חשוב לציין שנטפליקס לא מאפשרת להוריד את כל התכנים אל הסמארטפון או הטאבלט. כל התוכן שהורדתם יוצג אחר כך בחלונית ההורדות, הנמצאת בחלק התחתון של מסך האפליקציה.

הורדת סדרות בנטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
הורידו את הסדרות לסמארטפון וכך תוכלו לצפות בהן גם ללא גישה לאינטרנט./צילום מסך, צילום מסך

שנו את שפת הממשק לעברית וכך תפתחו תכנים נוספים

הטיפ הזה ישמע תמוהה לגמרי אבל הוא באמת עובד: אם תחליפו את שפת הממשק לעברית, תפתחו תכנים נוספים בנטפליקס. לא ברור האם מדובר בבאג או בהגבלה שנטפליקס מבצעת אבל מסתמן כי תכנים נוספים יפתחו לכם ברגע שתחליפו את שפת הממשק לעברית. כך לדוגמה הסדרה "להיות איתך", כרגע מוסתרת לגולשים שנמצאים בממשק באנגלית. שינוי שפת הממשק הוא תהליך פשוט: אם אתם בגרסת הדפדפן, לחצו על אייקון הפרופיל שנמצא בחלקו העליון של המסך ובתפריט שנפתח, לחצו על "Manage Profiles" ולאחר מכן לחצו על הפרופיל שבו תרצו לשנות את שפת הממשק. אחר כך יפתח חלון חדש בשם "הגדרות שפה" ובו תוכלו לשנות את שפת הממשק לעברית. אם אתם באפליקציה, לחצו על "More" בצד ימין של המסך, אחר כך על Account ואז בדפדפן שיפתח לכם, רדו למטה עד ל-Language ושם שנו את השפה לעברית. אל תשכחו בסוף השינוי ללחוץ על "Save". אחרי שביצעתם את השינוי, פתחו וסגרו את נטפליקס והממשק יתעדכן לעברית. כעת תוכלו ליהנות מסדרות נוספות שלא היו קיימות עד כה.

נטפליקס ממשק בעברית לעומת באנגלית. צילום מסך, צילום מסך
שינוי הממשק לעברית יפתח תכנים נוספים./צילום מסך, צילום מסך

מהירות חיבור איטית? כך עדיין תוכלו לצפות בנטפליקס ללא בעיה

חיבור איטי לאינטרנט זו בעיה גדולה, בעיקר בצפייה במחשבים ניידים וסמארטפונים שנמצאים במיקום יחסית רחוק מהראוטר. החיבור האיטי משפיע על הזרמת התוכן אל המחשב שלכם ויכול לגרום לתקיעות של הסרט או הסדרה בה אתם צופים. לשמחתנו, בנטפליקס יש אפשרות המאפשרת לבחור בעצמנו את איכות השידור, בהתאם למהירות החיבור או שגם אם מהירות החיבור נמוכה, עדיין תוכלו לצפות באיכות גבוהה, אך הצפייה עשויה לא להיות חלקה כלל. בווינדוס, לחיצה על שילבו של הכפתורים control + shift+ alt + s, או במק cmd+shift+s, תציג חלונית קטנה ובה תוכלו להגדיר את איכות השידור, לרבות שליטה גם על האודיו. ככל שהמספר יהיה נמוך יותר, כך האיכות צפייה תהיה נמוכה יותר ומאידך, כך גם היא תהיה חלקה יותר במקרה שבו האינטרנט איטי.

מהירות אינטרנט בנטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
למרות החיבור האיטי, כך תוכלו לצפות בסדרות ללא תקיעות אבל באיכות נמוכה יותר./צילום מסך, צילום מסך

שנו את הגודל והצבע של הכתוביות

אם אתם מתקשים לפעמים לעקוב אחר הכתוביות בנטפליקס, מומלץ שתשנו את הגודל שלהן והצבע. נטפליקס מאפשרת שליטה מוחלטת על גודל הכתוביות, הצבע וגם סוג הגופן. כדי לשנות את הכתוביות, תוכלו לעשות זאת על ידי הגדרות החשבון בממשק הדפדפן. כדי להגיע לתפריט, לחצו על אייקון הפרופיל שנמצא בחלקו העליון של המסך, בתפריט שנפתח לחצו על חשבונות, ולאחר מכן על Subtitle Appearance או בעברית "תצוגת כתוביות". השינויים שתעשו שם, יופיעו גם באפליקציה.

שינוי הכתוביות. צילום מסך, צילום מסך
נטפליקס מאפשרת לכם לשלוט על כל פרמטר בכתוביות./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully