וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תורידו את כל המידע שאפל אוספת עליכם

13.5.2018 / 13:58

בעקבות הביקורת, חברות רבות מאפשרות למשתמשים להוריד את המידע שאספה עליהם. אפל אומנם לא שחררה כלי יעודי שתוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור, אבל קיימת דרך אחרת וכך תעשו את זה

בצל פרשת קיימברידג' אנליטיקה חברות רבות כמו פייסבוק שלקחה אחריות בפרשה, לרבות אינסטגרם, אפשרו למשתמשים להוריד את כל המידע שאספו עליהם. כעת נראה שגם אפל מאפשרת למשתמשים להוריד את כל המידע שאספה עליכם, אולם באפל מבהירים: אנחנו לא אוספים פרטים החושפים את הזהות שלכם אלא רק רכישות שבוצעו לרבות אפליקציות, סרטים ושירים, פניות לצוות התמיכה ומוצרים שרכשתם. אפל לא אוספת את מיקום המשתמש או הודעות שנכתבות ב-iMessage, פלטפורמת המסרים של אפל.

על מנת להוריד את כל המידע שאפל אספה עליכם, לחצו על הקישור הבא, בחרו ב-Privacy Issues ואז בתיבה שתפתח לכם, כתבו את הפרטים המזהים שלכם ואחר כך בתיבת הטקסט הגדולה כתבו את ההודעה הבאה:

Dear Apple,
I would like to request a copy of information Apple stores ony my account, Please!
Thanks in advance!

כלי להורדת המידע שאפל אוספת. צילום מסך, צילום מסך
לא בדיוק כלי ידידותי למשתמש, אך זו עדיין דרך./צילום מסך, צילום מסך

לאחר שליחת ההודעה, תקבלו מייל נוסף בין 24 עד 48 שעות, ובו תתבקשו לשלוח פרטים נוספים כמו כתובת מדויקת, מספר הטלפון, שם פרטי ושם משפחה ומספר סידורי של אחד מהמוצרים שמקושרים לאותו החשבון שאותו תוכלו למצוא בהגדרות או על גבי הקופסה. רק אחרי כמה ימים אפל תשלח אליכם קישור המוביל להורדת הנתונים. את הפרטים האישיים יותר כמו הודעות ה-iMessage, לא תוכלו לקבל מכיוון שאפל מצפינה אותם מקצה לקצה, בצורה כזאת שגם היא בעצמה לא יכולה לפענח את המידע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully