וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפל אשמה במטוס שהתרסק במצרים? תביעה חדשה טוענת שכן

13.5.2018 / 14:11

לפני שנתיים התרסק מטוס מצרי כאשר עשה את דרכו מפריז אל מצרים. כעת תביעה חדשה טוענת כי התחממות של אחד ממכשירי אפל גרמה להתרסקות

לפני שנתיים טיסת 804 יצאה מפריז למצרים וכאשר הגיעה הטיסה לקרב האי היווני קרפאתוס, דווח כי אבד הקשר עם המטוס. זמן קצר לאחר מכן, דווח כי המטוס המצרי שעליו היו 66 אנשים, התרסק. תחילה עלו השערות רבות כאשר השכיחה מבניהן הייתה שמדובר בפיגוע, אך במהרה הטענה הופרכה על ידי גורמי מודיעין אמריקאים ועל ידי המצרים. כעת תביעה בבית המשפט המצרי מעלה טענה חדשה כי התרסקות המטוס נגרמה בגלל התחממות יתר של מכשירי אפל, של האייפד של הטייס או האייפון שלו והיא גרמה לשריפה בתא הטייס שאחר כך הובילה להתרסקות המטוס. כמה ממשפחות הקורבנות הביאו ראיות שבהן בחקירה הצביעו כי גורם ההתרסקות היה מאחד המוצרים של אפל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרידים של המטוס המצרי, על פי התביעה החדשה, ההתרסקות נגרמה משריפה של אייפון או אייפד./מערכת וואלה!, צילום מסך

בתביעה נטען כי בחקירה נמצאו מסמכים על כך שהמכשירים התלקחו וכתוצאה מכך השריפה התלקחה בתא הטייס. חשוב לציין שכמה מומחים בתעשייה טענו שהתיאוריה לא נכונה לגמרי וכי ההתלקחות בכלל נגרמה כתוצאה מקצר במעגל חשמלי או מפיצוץ. למרות זאת, המשפחות מאמינות שישנן מספיק הוכחות כדי להאשים את החברה האמריקאית בהתרסקות המטוס. אתר הרכילות TMZ דיווח על הפרטים ואף מסר כי הוא פנה אל החברה המצרית ואל אפל, אך טרם קיבל תשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully