וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדרך לעצלנים: כך ג'ימייל יכתוב כמעט את כל המייל במקומכם

14.5.2018 / 8:24

באירוע המפתחים של גוגל חברה הכריזה על בינה מלאכותית שתעזור לכתוב מיילים, תבדוק טעויות דקדוק ותציע משפטים נוספים. כעת גם אתם יכולים להפעיל את האפשרות החדשה אך רק באנגלית בשלב זה

אירוע המפתחים של גוגל התקיים בשבוע שעבר, ואם עקבתם אחר ההכרזות, בוודאי שמעתם על השדרוגים החדשים שהוסיפה לג'ימייל. לאחר שהציגה עיצוב חדש לגמרי לשירות לפני כשבועיים, גוגל סימנה לעצמה מטרה חדשה: לקצר את זמן כתיבת המיילים שלנו וכן להפחית את שגיאות הדקדוק שלנו. כל זאת דרך פיצ'ר חדש אותו היא מכנה "כתיבה חכמה", אשר זמין כרגע בשפה באנגלית בלבד.

גוגל הציגו יכולת חדשה מבוססת בינה מלאכותית שבאמצעותה הבינה המלאכותית עוברת על הודעת המייל שאנחנו כותבים, תזהה את הטעויות ותציע להוסיף ותציע גם להוסיף משפטים כמו "סוף שבוע נעים", במידה והמייל נשלח לקראת סוף השבוע. הפונקציה נמצאת כעת בשלבי טרום-שחרור, כלומר היא עדיין תחת מצב ניסיוני. וכמובן כמו כל פיצ'ר חדש שגוגל שחררו, תוכלו לנסות אותו בעצמכם ולשתף את החברה בחוויית השימוש.

כדי להפעיל את הפיצ'ר החדש, תחילה וודאו שאתם משתמשים בגרסה החדשה של ג'ימייל. לאחר מכן, כנסו להגדרות תחת אייקון גלגל השיניים בחלקו העליון של המסך ודפדפו מטה עד שתגיעו ל-"הפעלת גישה לתכונות ניסיוניות" אם אתם בממשק בעברית או "Enable experimental access" אם אתם בממשק באנגלית. בתחתית העמוד לחצו על "שמור שינויים" או "Save changes", שכן לאחר זאת תוכלו לגשת לתכונות ניסיוניות. כעת, חזרו למסך ההגדרות שם תוכלו למצוא את "כתיבה חכמה" או "Smart Compose". לאחר לחיצה על הפעל ושמירת השינויים בשנית, הפיצ'ר החדש יתאפשר בחשבון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully