וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון נגנב? כך תאתרו אותו מרחוק

15.5.2018 / 9:19

הסמארטפון נמצא איתנו כל הזמן ומכיל את כל ההתכתבויות והתמונות הפרטיות שלנו. במקרה שהוא נאבד, זה יכול לגרום ללא מעט נזק. לשמחתכם, באנדאוריאד וב-iOS יש אפליקציות מובנות שיצילו אתכם בדיוק מזה

הסמארטפון הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, בין אם נרצה או לא והוא נמצא אתנו כל הזמן, 24/7. הוא מכיל בתוכו גם את כל התמונות האישיות, התכתבויות הפרטיות ואוצר בתוכו את המידע שהכי חשוב לנו ומאפשר לנו גישה מהירה ופשוטה לכולו. אבדה של הסמארטפון יכולה להיות סיוט ולגרום לנזקים די גדולים. במשך השנים גוגל ואפל פיתחו אפליקציות מובנות במערכת ההפעלה, שמטרתן לאתר את הסמארטפון מרחוק - במידה ואבד או נגנב. עוד ניתן למחוק אותו או לנעול אותו מרחוק. אנחנו מקווים שזה לא יקרה לכם, אבל אם כן אז ככה תצילו את הסמארטפון שנאבד או נגנב.

Find My Device - אנדרואיד

על מנת להפעיל את השירות באנדרואיד, תחילה נהיה חייבים לאפשר את שירותי המיקום. תוכלו לעשות זאת על ידי כניסה להגדרות המכשיר, בחירה במיקום ולוודא שאכן ההגדרה מופעלת על שיטת הדיוק הגבוהה ביותר. לאחר מכן תוכלו להוריד ולהתקין את האפליקציה. ניכנס לחנות הפליי של אנדרואיד ונחפש את "Find My Device". לאחר התקנת האפליקציה ופתיחתה בפעם הראשונה האפליקציה תציע לנו להתחבר לחשבון הגוגל שלנו במידה והוא כבר קיים על המכשיר. במידה ולא, נוכל להתחבר כאורחים או להתחבר ישירות לחשבון גוגל אחר. האפליקציה תבקש שתקישו את הסיסמה לחשבון הגוגל ולאחר מכן לאפשר לה לקבל גישה למיקום המכשיר. מיד לאחר מכן תעברו למסך בו תוכלו למצוא מפה עם המיקום הנוכחי של הסמארטפון או השעון שלכם, וכן את כל המכשירים המחוברים לחשבון הגוגל שעמו נרשמתם.

מצא את האנדרואיד. צילום מסך, צילום מסך
"תוכלו לאתר מרחוק את כל מכשירי האנדרואיד שנמצאים ברשותכם"./צילום מסך, צילום מסך

אם אינכם מוצאים את כל המכשירים שלכם ברשימה, וודאו כי שירותי המיקום מופעלים בהם. לאחר מכן, תוכלו לחזור לאפליקציה ולראות את המכשיר שלכם ומיקומו על המפה. עוד, תוכלו דרך אותו מסך לגרום למכשיר שלכם לצפצף, כך שבמידה והוא קרוב למיקומכם, איתורו יהיה פשוט יותר, וכן לנעול ולמחוק אותו באופן מרוחק במידה ואבד או נגנב. פעולת המחיקה תהיה פעילה גם לכרטיסי זיכרון המותקנים במכשיר, אז השתמשו בה בזהירות ובביטחון. כמו כן, פעולת הנעילה תאפשר לכם להוסיף הודעה שתוצג על גבי מסך המכשיר עם מספר טלפון לזיהוי.

Find My iPhone - אייפון

השירות של אפל פועל באופן די דומה לזה שבאנדרואיד, וגם הוא מובנה ישירות במערכת ההפעלה של המכשיר. עם זאת ובשונה מאנדרואיד, השירות של אפל יהיה כמובן זמין על חשבון ה-iCloud שלנו בלבד ועל כן נהיה חייבים להשתמש בו על מנת להפעילו. כדי להפעיל את השירות ניכנס להגדרות המכשיר ונלחץ על שמנו המופיע בחלקו העליון של המסך. לאחר מכן נלחץ על "iCloud", נרד למטה עד שנראה את "מצא את האייפון שלי" במידה ואתם בממשק בעברית או "Find My iPhone" במידה ואתם בממשק באנגלית, ונאפשר את התכונה. עוד, התכונה תחבר גם את שעון האפל שלכם ואת ה-AirPods המקושרים למכשיר באופן אוטומטי.

מצא את האיפון. צילום מסך, צילום מסך
"תוכלו למצוא את כל מכשירי ה-iOS שלכם, לרבות האוזניות"./צילום מסך, צילום מסך

לאחר הפעלת השירות על גבי המכשירים שלכם, השימוש יהיה דומה מאוד למקביל באנדרואיד. באפליקציה, אותה תוכלו להוריד דרך חנות ה-App Store, תמצאו את רשימת המכשירים והמפה אשר תציג היכן כל אחד מהם נמצא, וכן לאחר לחיצה על מכשיר מסוים נקבל את שלושת הכפתורים שיאפשרו לנו לגרום למכשיר לצלצל, לנעול אותו ולמחוק אותו באופן מרוחק. נוכל להגיע לשירות גם דרך ממשק הדפדפן של iCloud. התחברות מהירה לאתר ולחיצה על "Find My iPhone" תביא אתכם למפה ורשימת המכשירים המוכרת מממשק המובייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully