וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לתקלות: משתמשים מדווחים שבעיית הקלטת השיחות בגלקסי 9 נפתרה

15.5.2018 / 12:35

ההשקה של גלקסי S9 לא הייתה קלה ומשתמשים רבים דיווחו תחילה על ניתוקי שיחות ולאחר מכן על כך שלא ניתן להקליט שיחות. כעת נראה שכל הבעיות נפתרו וניתן גם להקליט שיחות

צילום: מייקי לוי

במשך חודשים, משתמשים בעולם ובישראל דיווחו כי אינם מצליחים להקליט שיחות במכשיר הדגל החדש של סמסונג, ה-Galaxy S9. מכשיר הדגל של החברה הקוריאנית הוכרז בפברואר האחרון בתערוכת ה-MWC ומציע מפרט מרשים, הכולל מצלמה מתקדמת, ערכת שבבים חדשה ומסך בתצוגה "אינסופית", נטול שוליים כמעט לחלוטין. הגלקסי נחשב לאחד המתקדמים כיום וזמין בשתי תצורות: הראשונה היא עם ערכת השבבים Exynos מתוצרת סמסונג והשנייה מתוצרת קואלקום, על פניו זה היה נראה ההבדל היחידי בין המכשירים, אך מסתבר שההבדל הוא גדול יותר ממה שחשבו. הגרסה הנמכרת בישראל היא זו בעלת מעבד ה-Exynos, והיא זו מבין השתיים שהתגלתה עם הקושי בהקלטת שיחות. סמסונג הבטיחה כי תמצא פתרון לכך, וכבר אתמול משתמשים באינטרנט החלו לדווח שהעדכון האחרון סידר את הבעיה. עוד העדכון האחרון סידר את בעיית ניתוקי השיחות שמשתמשים בישראל ובעולם דיווחו עליה.

גלקסי S9 הקלטת שיחות. צילום מסך, צילום מסך
"נפתרו בעיית ההקלטות. תוכנת acr עובדת מצוין, מכשיר של סאני"/צילום מסך, צילום מסך

הדיווחים, אשר החלו לצוף מיד לאחר השקת המכשיר בישראל לפני כחודשיים, העירו את תשומת לבה של סמסונג, שכבר הודיעה כי עובדת על עדכון שיפתור את התקלה. "סמסונג תבצע הטמעה של אפליקציית הקלטת שיחות בעדכון הגרסה הקרוב בישראל ובכל המדינות בהן החוק המקומי מאפשר זאת", דיווחה סאני, יבואנית סמסונג בעמוד הפייסבוק שלה. אמש משתמשים רבים שמחו לגלות שהעדכון המפתיע פתר את התקלה, ובכך אפשר להם להקליט שיחות טלפון. "נפתרו בעיית ההקלטות. תוכנת acr עובדת מצוין, מכשיר של סאני", כתב אחד המשתמשים בקבוצת התמיכה של משתמשי גלקסי. חלק מתוכנות הקלטת השיחות עדיין לא עודכנו בחנות האפליקציות וכדי להשתמש בהן, אתם נדרשים להתקין קובץ חיצוני. פעולה זו אינה מומלצת ואנחנו ממליצים לכם לחכות מספר ימים עד שהאפליקציה תתעדכן בחנות האפליקציות ותבצעו התקנה בצורה בטוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זו אינה הייתה התקלה היחידה שדווחה ברשת על ידי רוכשי ה-S9 של סמסונג. משתמשים הוסיפו לדבר על ניתוקי שיחות, "מיליון תקלות אני לא יכולה לנהל שיחה יותר מחצי דקה ברציפות ללא ניתוק" - כתבה לקוחה בעמוד הפייסבוק של סאני. גם במקרה הזה החברה דאגה לשתף כי היא עובדת על עדכון שיפתור זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully